7. apríla 2014

Gosh Darling Lashes

AHOJTE!

Testovanie maskár je jednou z mojich najobľúbenejších blogových činností. Je to jeden z mála výrobkov, ktoré jednoducho ukážu to, čo (ne)sľubujú. Moja riasy nie sú nejako extra náročné, ale i tak ich chcem mať dlhé a husté. Ktorá z nás nie, však?
Ďalším pánom na holenie je Gosh Darling Lashes. Riasenky od Gosh mám veľmi rada, lebo takmer všetky, čo som vyskúšala boli nadpriemerné. Pre mňa primárne riasenka nemôže zlepovať a zaťažovať riasy, musí pôsobiť čo najprirodzenejšie.



Obal
Pôsobí na mňa veľmi mladistvo. Pre niekoho to môže byť až infantilné, ale mne sa páčia tie jemné "diamantíkové" detaily na vrchnáčiku. Inak je to čierna elegantná klasika, s ktorou sa nedá nič pokaziť :-)


Vo vnútri ma čakalo prekvapenie. Lebo kartáčik bol pre mňa veľmi nezvyčajný. Hovorím mu "zubatý" kartáčik, lebo na jednej strane má dlhšie štetinky a na druhej strane úplne krátke. Trošku som mala obavy, že sa mi s ním bude ťažko manipulovať a bude mi zlepovať riasy, čo ja moc nerada. Čiastočne sa to aj vyplnilo, lebo som sa s ním musela najprv skamarátiť. Ideálne je s krátkymi štetinkami naniesť farbu a s tými dlhšími ju rozotrieť a vyčesať.  Na to som ale prišla až časom :D 



Inak maskara je celkom fajn. Farba je čierna-uhoľná, cez deň neopadáva, nerozmazáva sa a nedráždi oči. Jediným mínusom je, sa naučiť narábať s kartáčikom. Riasenka pekne riasy predĺži. Viac ako objemová riasenka je to predlžujúca, pridaný objem som nepostrehla. Môžte posúdiť samé.
Celkovo sa s týmto kartáčikom treba vyhrať. Lebo niekedy mi nanesie trošku viac farby. Ale efekt nemyslím, že je najhorší. No mohol byť aj kvapku lepší. Gosh zatiaľ neprekonal ich the best maskaru - Catchy Eye.





Kúpite vo Fann parfumériach za 9 € s objemom 10 ml.


Želám úspešný pondelok!!



4 komentáre:

  1. uz som ju skumala vo Fanku, ale co ja viem, nepresvedcila ma. Som trosku skepticka voci tymto specialnym kefkam, za tie roky som prisla na to, aky tvar kefky mi vyhovuje najviac a drzim sa toho :) Catchy Eyes bola velmi fajn, suhlasim.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemusím takéto "inovatívne" kefky, lebo som sa už veľakrát presvedčila, že pre moje riasy, nie je nad klasiku. Od GOSH chcem už dlhšie vyskúšať práve Catchy Eyes, ale táto, o ktorej je recenzia, ma nejako neoslovila a ani neláka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no nevím, nějak mě nenadchla..ale super je, že neopadává a vydrží
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na mňa je tá kefka moc riedka...takže asi z toho nič nebude:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)