13. marca 2014

Návod: Ako na winged eyeliner?

AHOJTE!

Rada by som Vám ukázala ako na vec idem ja. Neberte to ako všeobecne platný návod, lebo niekde som čítala inakšie postupy. No prakticky je to dosť podobné.
Na mačacie očné linky môžte použiť mäkkú ceruzku, gélové linky, tekuté linky, linky v pere... je to vlastne úplne na Vás, čo preferujete. Samozrejme, aj farba :-) Ja som na tento návod použila čiernu vodeodolnú tekutú linku. Okrem tohto návodu ešte uvidíte, ako "vylepšujem" oči, aby linka čo najviac vynikla.

Ako prvý aspekt dokonalej mačacej linky je tvar očí. Ja mám celkovo nešťastný tvar na linky aj na líčenie. Kožu na viečkach mám dosť spadnutú, tak nemám dostatok miesta na dokonalú linku. I tak sa ju snažím vtesnať do toho priestoru, aby nebol zobáčik linky priamo v záhybe. Vtedy by linka ako hlavný prvok líčenia vôbec nevynikla. Podľa mňa je tento bod najväčším "problémom", ktorý spôsobuje nervačenie počas líčenia... aspoň u mňa... a nakoniec ich odlíčim, lebo ich pokazím. A keď už teda sa zadarí, tak sa snažím robiť s tým, čo mám :-) Veď na fotkách si všimnete. Všimla som si tiež, že keď mám lakte opreté o stôl, linka je presnejšia a užšia. Hotová veda.

1. Ako prvé nanesiem na oči podkladovú bázu - Avon. Takže voilá naked eye.


Ako som hovorila... záhyb oka končí dosť nízko, preto volím tenšiu linku.

2. Okrem linky sa s Vami podelím s fintami, ktoré používam, aby linka na oku ešte viac vynikla a aby nič nepôsobilo rušivo. Na zaschnutú bázu navrstvím telový, ale skorej bledší tieň. Tento tu je skorej strieborno-biely so shimmerom. Je na Vás aký si zvolíte, ale podstatou je rozjasniť oko niečím šmrncovným.


Tiene sa snažte rozotrieť dostratena, aby nevyzerali ostro a odseknuto.

3. Nemám rada keď po aplikovaní očnej linky mám medzi okom, riasami a linkou voľné miesto. Linka vyzerá akoby bola nakreslená vo vzduchu alebo o centimeter vyššie ako by mala byť (preháňam rada). Preto mäkko ceruzkou sa snažím vyplniť waterline a priestory medzi riasami. Viem, že pre niektoré z Vás to bude nepríjemné len čítať, tak tento krok môžte pokojne vynechať. No mne sa to tak páči a nerobí mi to problém, tak ako aplikácia kontaktných šošoviek.


Ešte stále to vyzerá ako rozostavaná stavba, ale takto by som už možno mala odvahu vytrepať päty z domu. Tak nie, chýba riasenka.

4. No a teraz ideme na vec. Chce to linku, pevné ruky a hlavne nervy. Začínam najtenšou líniou vo vnútornom kútiku oka a vediem ju až do 2/3 oka. Líniu a preruším a urobím si taký... dajme tomu náčrt chvostíka. Jeho sklon a dĺžku. Chvostík by mal predstavovať prirodzene predĺženú líniu spodného viečka. A teraz len spájať. Linka by sa mala postupne rozširovať až kým sa nespojí s vrcholom chvostíka. Dúfam, že som to napísala zrozumiteľne. 


Verím tomu, že to zvládne každá. Chce to naozaj len cvik a nervy. A ako to nakoniec vlastne dopadlo?


Ešte riasenku a môžem sa vybrať do sveta :-)


Nosíte výrazné linky? Aký je Váš názor na ne?

A už vlastne mi nezostáva nič iné len zaželať pekný dník!


6 komentárov:

  1. jezisi :))) Mas to perfektne. Linky su moja nocna mora, stale s nimi bojujem. Niekedy mi to vyjde lepsie, niekedy horsie... velmi zla kombinacia - roztrasena ruka, citlive oci (sosovky som si nikdy nasadit nedokazala) a este aj nie velmi stastny tvar viecka, presne ako pises, vo vonkajsom kutiku oka mam problem kvoli kozi, specialne na lavom viecku mam presne v tom mieste jazvu, takze je to boj :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď aj mne tak... niekedy som spokojná s výsledkom, ale niekedy som z toho na nervy že linku stále rozširujem a potom už vyzerá veľmi zle :D tak ide dolu...hej no kdesi som na nejakých obrázkoch videla že si ten chvostík posunú o kúsok ďalej, aby sa vyhli tomu záhybu... aj to musím vyskúšať ako to bude vyzerať :-)

      Odstrániť
  2. Ja sa asi nikdy nenaučím perfektnú linku. Mám podobné oči, resp. viečka, ako ty. Na pravom mi ide urobiť dobre, ale s ľavým vždy bojujem. Občas som s výsledkom spokojná a inokedy idú linky dole. Snažím sa ich cvičiť, ale proste nie vždy to vyjde podľa mojich predstáv. Linky sú občas fakt hotová veda.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hezký návod, také jsem nedávno podobný dělala:) jinak výrazné linky mám moc ráda
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné :-), oceňuji jak máš vše hezky podrobně popsáno a propracováno.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý návod:)!! Linky jsou součástí mého každodenního líčení:) bez nich bych se už neobešla:)!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)