19. marca 2014

MOTD: Light smokey

AHOJTE!

Už ste si určite všimli, že mám najradšej prirodzené farby a tóny. Nosím ich každodenne možno z pocitu univerzálnosti a možno mi len chýba odvaha. Na tmavšie rúže som si zvykla, ale vyjsť z baráku s farebnými očami... na to mi treba istú dávku odvahy.

Dnes sa líčenie zase bude niesť v naturálnych odtieňoch. Práve testujem quatro tieniky od S.he, tak som ich zakomponovala do celého MOTD. Kupodivu to nie je taká katastrofa, no ani úplná hitparáda. Ako prvé som líčila oči. Na ostré okraje som použila klasickú kancelársku lepiacu pásku. Pokiaľ máte citlivé oči, treba si dávať pozor. Na oči som naniesla bázu a bielu ceruzku, ktorú som rozotrela. Cieľom líčenia očí je dokonalé rozotieranie tieňov od vonkajšieho kútika až do stredu viečka. Najprv najbledšou farbou až po čiernu. Potom som len rozjasnila dôležité miesta, dala maskaru, do linky jemne naťupkala čiernu ceruzku a upravila obočie. Okrem prirodzených farieb sa dajú použiť aj kreatívnejšie farbičky. Je to vlastne také ombré na očiach :-) Už teraz viem, že toto bude moje najobľúbenejší typ líčenia tento rok.
Tvár som nalíčila nakoniec, kvôli opadaným tieňom. Najprv som naniesla korektor a makeup, ktorý som rozotrela pomocou flat top kabuki štetca. Korektor pekne spolu s makeup-om splynul. Make-up som zafixovala transparentným púdrom. Nakoniec som pod lícne kosti naniesla bronzer, na líčka lícenku a pery som zvýraznila farebným balzamom. Je to pekný a jednoduchý look na akúkoľvek príležitosť. Intenzita farieb už je na Vás :-)



Použité produkty

Tvár:
Essence All About Matt Fixing Compact Powder

Oči:
Essence Kajal Pencil 04 White
S.he Quatro Eyeshadow
Gosh Darling Lashes

Obočie:

Pery:


No a teraz chytro do školy :-)


Dúfam, že sa páčilo a želám pekný deň!


1 komentár:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)