11. marca 2014

Gosh Velvet Touch Lipstick

AHOJTE DIEVČENCE!

Konečne sa po dlhšej pauze ozývam :-) Nutne som potrebovala dva týždne než nabehnem zase po skúškach do starých zaneprázdnených koľají a dáko si urovnať zopár vecí a tak... určite to poznáte, že niekedy nemáte na nič chuť a tvárite sa, že ani čas. Medzi tým sme mali MDŽ, tak dodatočne želám všetkým žienkam pevné nervy v našom svete :-) Keby som teda mala povedať čo mám nové, tak sa počas tých dvoch (či koľkých) týždňoch nič zásadné nestalo. Vlastne... sestra bude mať svadbu, tak sú prípravy v plnom prúde a ja budem asi sestru líčiť :-) Na to sa moc teším!

Aby sme teda pokračovali v článkoch, dnes budem rozprávať o produkte na pery - rúž značky Gosh. Od Gosh Cosmetics som vyskúšala lesky, balzám, ale s rúžom som bola nalíčená len na InterBeauty. Teraz však mám bližšie skúsenosti aj s ich rúžom, teda konkrétne s odtieňom 162 Nude. Bohužiaľ zvedavosť mojej mamky je nekonečná, tak som nestihla vyfotiť rúž v plnej paráda - neporušenom stave.


Obal
Tradične je elegantný, čierny a nepôsobí lacno. Skladá sa z plastových a kovových častí. Keď máte rúž zatvorený, tak kovová časť tvorí stredový pás s vyrazeným logom Gosh. Matné čierne časti sú samozrejme náchylné na škrabance a taktiež na capky prstov od make-upu. No nie je to také zlé, lebo niektorých obalov sa nemožno ani dotknúť bez toho, aby na nich neostal mastný otlačok. Taktiež je pevný a pochybujem, že sa mi vrchnáčik praskne aj po menšom páde.


Vôňa/chuť
V tomto prípade sa mi vôňa nepáči a na perách mi vadí. Je to kombinácia klasického rúžu ála Jolie France + chemická parfumácia. Parfumáciu je cítiť aj keď si oblíznete pery, no po nejakom čase ju prestávam vnímať. Ale za mňa má tento bod mínus. Neviem či je to tak aj pri iných odtieňoch, takže nechcem zavádzať a treba ísť vyskúšať.


Pigmentácia a hydratácia
Čo je však úplne prekvapujúce je ohromná hydratácia. Všetky tie pseudobalzamorúže sa môžu schovať :-) Je to rúž, je to skvelo pigmentovaný rúž a hyper hydratačný rúž. Konzistencia je naozaj balzámová, veľmi krémová a maslovitá. Tento rúž možno nosiť každý deň bez prestávky na hydratačnú kúru. Ako som spomínala aj pigmentácia je dobrá, tak ako sa od rúžu očakáva. Možno jediné na čo si treba dávať pozor - takto krémový rúž môže mať tendenciu sa usádzať v popraskaných perách a odhaľovať tak nedokonalosti pier. Tiež aj pri veľkých nánosoch.


Výdrž
Nie je takým prekvapením. Väčšinou je hydratácia na úkor výdrže. Pitie ešte zvládne, no s jedlom ho pochováte s prvými sústami. Bez jedenia a pitia vydrží do 3 hodín.


Suma sumárum
Záleží, čo od rúžu očakávate. Málokedy nájdete hyperhydratačný rúž s hyper výdržou, hlavne v priemerných cenových reláciách. Pokiaľ máte také suché pery a nevidíte problém v natieraní pier kedykoľvek počas dňa (ako ja), je to správny rúž. Na ples a iné dôležitejšie udalosti to asi nebude. Rúž má šťavnatý a lesklý finish, veľmi vhodný na denné nosenie. Pre mňa áno na deň, nie na večer, kedy od rúžu očakávam spoľahlivosť aj počas žravých situáciách :-)


3 komentáre:

  1. Značku GOSH mám rada, ale z ich rúžov mám také rozpačité dojmy. Keď nejaký skúšam na ruku, pôsobí pekne, ale na perách už nie je taký wau. Asi je to individuálne, ale mám pocit, že farba sa mi nedá naniesť rovnomerne, na to ako sa tvári hydratačne, zvýrazní každú šupinku a nedokonalosť, skoro nič nevydrží... a jednoducho, moc mi tieto rúže nevyhovujú, čo ma mrzí, lebo majú ozaj krásne odtiene.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na tebe je pekný,ale mne by isto nešiel.inak,pamatam si na jeden ruž,čo som ak dieťa šmajzla sesternici.bol riadne červený a tá vôňa..mi ho pripomenul tvoj komentár :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)