25. marca 2014

Dermacol Aroma Ritual

AHOJTE!

Milujem voňavé krémiky a vlastne všetko, čo sa týka kozmetiky. Taktiež dnes budem hovoriť o dvoch produktoch od Dermacol, ktoré si zamilujete vďaka úžasnej parfumácii. Výrobky z rady Aroma Ritual majú pôsobiť uvoľňujúco a antistresovo. Vedzte, že po dlhom a náročnom dni je to balzám pre zmysly. Oba produkty voňajú po hrozne a limetkách.


 Dermacol Aroma Ritual krém na ruky

Klasická tuba s farebnou potlačou, ktorá je pre Dermacol typická. Ako prvé Vás osloví vôňa, ktorá je výrazná, ale veľmi príjemná. Na prvý pohľad krém pôsobí hutne. No v tomto bode je pre mňa sklamaním. Myslela som si, že bude aj dostatočne hydratačný. Čiastočne... hneď po natretí mám super pocit. Krém sa rýchlo vstrebe, ruky sú vláčne a voňavé. No zhruba po hodine je celé divadlo fuč. A môžem natierať znovu. Trochu sklamanie, lebo som očakávala oveľa viac. A pritom krém obsahuje sójový a hroznový olej, panthenol, vitamín E, glycerín... ale aj silikón. Tak teraz krémujem ruky, len aby voňali.




Dermacol Aroma Ritual telový olej

Aby som nebola taká pesimistická, tak mám niečo omnoho lepšie. V hydratácii je alfa oproti krému na ruky. Obal má praktický - sklenený s pumpičkou. Olej je veľmi tekutý a taktiež ohromne voňavý. O niečo výraznejšie ako krém. Ideálna aplikácia oleja je po sprche alebo kúpeli, kedy je pokožka naštartovaná. Na každú časť tela mi postačili 2 pumpičky. Ozaj.. keď sa povie olej, tak každému napadne, že z toho pokožka musí byť mastná a ulepená. Pravda je, že po natretí treba chvíľku vyčkať, aby sa olej vstrebal, ale potom sa môžte obliecť. Olej som na seba cítila 24 hodín. Teda nie tú vôňu, ale to ako bola pokožka napitá. Úplne iný pocit ako s telovými krémami. Na druhej strane, asi by som neriskovala natieranie olejom pred tým, než na seba dám nejaké veľmi jemné oblečenie (saténové blúzky... a podobne). Najlepšie je sa natrieť pred spaním. Odporúčam hlavne pre suchú pokožku. 
Produkt obsahuje niekoľko druhov olejov: olivový, avokádový, hroznový, makadamiový, marhuľový a sójový olej. Samozrejme ešte nejaké aditíva, ale zloženie poteší aj milovníkov prírody. Bez silikónov a parabénov. 


Používate oleje namiesto klasických krémov a mliek?

Pekný deň!


2 komentáre:

  1. Tejto kombinácii(voňa) ešte stále odolávam, aj keď som už veľakrát mala v drogérii namále a takmer som ju už mal v košíku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. s kérmom mám presne takú istu skusenost. Vôňa krásna, ale hydratácia nič moc. Mám pocit, že zanecháva na rukách taký zvláštny film, pri ktorom mám pocit, že ruky síce nie su uplne suché, ale ani hydratované tak ako potrebujem...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)