28. marca 2014

Bourjois Blush Exlusif

AHOJTE KOČKY!

Keď sa mám priznať, ja som v lícenkach úplný začiatočník. Ani ich veľa nemám a tie, čo mám sa akosi nemíňajú. Príkladom je Round Pot Bluch od Bourjois. Klasika. Lícenku mám už asi dva roky, používam ju takmer denne a neubudlo z nej. Stále vyzerá rovnako ako som ju vtedy kúpila. Časom ma už začala nudiť, tak som sa rozhodla si zadovážiť ďalšiu. Sranda bola, že tiež Bourjois. Lícenka je z limitovanej edície a kúpila som ju na tretíkrát. Prvýkrát ma veľmi zaujala, druhýkrát bol stojan kompletne vybrakovaný a tretíkrát som požiadala sestru :-) Holt nie je mesto ako mesto. V BA pravidelne novinky bývajú vybielené. Trošku sa bojím, že už nie je v predaji, lebo je to len predsa limitka a  vo Fann-ku som nebola už dosť dlho. Tak keby náhodou už nebola v predaji, tak sa ospravedlňujem. No neurobiť na tento produkt recenziu by bol hriech a hneď aj poviem prečo.


Keby ma táto lícenka nezaujala, tak do ďalšej Bourjois už nejdem. Rada skúšam nové veci. No takýto druh len tak nenájdete. Je to krémová lícenka s pudrovým finishom, ktorá sa prispôsobuje pleti. Neporušená lícenka mala mliečno ružovú farbu, ale ako som do nej namočila prsty, tá farba sa pretransformovala na krásnu cukríkovo ružovú farbu. Výrobca tvrdí, že lícenka sa prispôsobuje a na základe pH reakcie zmení svoju farbu. Takže prakticky na každej žene bude lícenka vyzerať inak. Neviem, čo je na tom pravda. Ale nechcem toto rozpitvávať.


Obal je veľmi skladný a pevný. Lícenka má priemer rovnaký ako klasické Bourjois lícenky, ale je tenšia. Otváranie je na silný magnet. Dostatočne silný na to, aby ste ju ľahko otvorili a aby sa Vám sama neotvorila v taštičke alebo kabelke. Dokonca aj pántik sa mi zdá pevnejší. Okrem týchto mechanických vlastností obalu oceňujem aj dizajn. Vo vnútri je aj zrkadielko, ktoré je nepraktické a strašne maličké. 


A čo sa skrýva vo vnútri? Spočiatku je to zvláštna bledá mŕtvolna farba. No po dotyku sa mení na veľmi peknú prirodzenú studenú ružovú. Aspoň v mojom prípade. Farba sadne podľa mňa každej Európanke, aj tej najbledšej. Keď som zistila, že sa radí do krémových, trošku som sa bála ako to bude s konzistenciou, výdržou a nanášaním. Konzistencia je tiež netypická. Na dotyk sa nezdá ani krémová, ani púdrová. Nanáša sa tiež jednoducho, len spočiatku to bol nezvyk. Lícenku treba dobre rozotrieť dostratena a dávať si pozor, aby nerobila fľaky. Trošičku zvýrazňuje suché miesta na líčkach, ale to je problém všeobecne mojej večne suchej pleti. Vhodná určite bude aj pre Vás, ktoré máte mastnejšiu pleť, lebo vytvára púdrový finish a celkovo sa tak tá lícenka na tváričkách aj správa. Ďalšou pozitívnou správou je aj výdrž, ktorá prekonala Round Pot lícenky. Hravo zvládla 8 hodín. Po tých 8 hodinách už je človek unavený a podpiera si hlavu. Tak takýmto spôsobom, v mojom prípade, mizne. Čo je nemilým prekvapením - parfumácia. Bije sa tam chemická vôňa s kvetinovou. Ešte šťastie, že na líčkach vôbec nevydrží.


Keď by som to mala zhrnúť, tak kúpy určite neľutujem. Je to prirodzená jemná farbička na oživenie aj tých najbledších tváričiek. Na fotke sa možno zdá veľmi bledá, nevýrazná alebo nepigmentovaná. Verte, že na líčkach vyzerá oveľa lepšie ako na ruke a dá sa aj pekne vrstviť bez toho, aby vytvárala nejaké nánosy. V malinkej vrstve bola použitá TU. Poprípade ešte doplním aj ako v reáli vyzerá na líčkach :-)
Cena lícenky vo Fann parfumérii je 10,30 €.


Pekný piatok!!
Konečne....




2 komentáre:

  1. mala som par liceniek od Bourjois, ale okrem velkeho pozitiva, ze sa neuveritelne pomaly minali, som s nimi prilis spokojna nebola. Vydrz poslabsia, na licach robili flaky pocas dna a aj mne pokozku dost vysusovali. Prave tam, kde som ich aplikovala, sa mi robili doslova suche mapy...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Farba na licka od Bourjouis ma uz dlho láka, ale stále sa velmi neviem rozhodnut pre ktoru. Tato farba by mi asi velmi nevyhovovala kedze mam mierne zltkasty nadych pleti

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)