3. februára 2014

Oriflame Power Shine - rúž, s ktorým zažiarite

AHOJTE!

Mám skvelý tip na rúž, ktorý nie je výrazný ale na druhú stranu je svojím spôsobom unikátny. V rúžoch neznášam perleť a tiež sa vyhýbam trblietkam. Ale toto je kúsok, ktorému som to schopná odpustiť. Neohúri v podstate ničím, "len" svojím finishom. Odtieň - Golden Clover.


Rúž má tenký zlatý obal, na ktorom je vidieť každá ryha a ľahko sa ocapká. Ale potlač stále drží. Vysúva sa klasicky ako každý rúž.
nádhernú farbu a je vhodný na akúkoľvek príležitosť. Ja ho nosím vždy, keď nechcem mať na perách nič výrazné, ale nechcem ich mať nahé. Nie je to klasická matná nudná farba. Základ tvorí hnedoružová farba, ktorá je len o niečo tmavšia ako prirodzená farba mojich pier. Ako som hovorila... žiadna nuda - obsahuje zlaté vysokolesknúce sa trblietky, ktoré na svetle krásne žiaria a v tieni pery len zvýraznia. Konzistencia je masielková a pigmentácia sa zvyšuje s nanesenými vrstvami. A tu moja chvála končí. Pokiaľ je možné, že niektoré veci mám rada a nenávidím zároveň, tak tento rúž je jedna z nich. A prečo?



1. Trblietky sú trochu cítiť.
2. Výdrž je mizerná - max. 2 hodiny bez jedenia a pitia. Trblietky pochová až jedlo.
3. Ak nemám pery v dobrom stave, tak je to ešte väčšia katastrofa s týmto rúžom. 


Na ľavo je jedna vrstva a na pravo sú dve vrstvy.  Snažila som sa zachytiť tie odlesky, ale najlepšie ich uvidíte na poslednom obrázku :-)

Tak babo raď, mávate tiež takéto dilemy? Niekedy ho mám chuť poslať kade ľahšie, ale mňa tá farba vždy očarí. Keď mám nalíčené oči, tento rúž už len celý look vylepší a dokončí. Vlastne som k nemu prišla náhodne, keď mi ho mamina podarovala, lebo bol na ňu bledý. Moja mamina tieto rúže objednáva pravidelne, je s nimi spokojná a nerobia jej také problémy ako mne. Takže to asi dosť závidí od citlivosti pier a u mňa je staré známe, že ja mávam problémy s perami či je zima, alebo vonku pripeká. 
Záverom asi bude.... treba vyskúšať. Mne rúž vyhovuje len finishom, ale mamke vyhovuje úplne. Tak pravda bude niekde v strede :-)


Boli by ste aj Vy ochotné nosiť pekné veci, keby Vám spôsobovali problémy?

Prajem dobrý štart do nového týždňa!


3 komentáre:

  1. ja mám raspberry sorbet a milujem ho :) je to jediný trblietavý rúž, ktorý som ochotná nosiť a pre mňa je príjemný a dobre hydratuje

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám z tohto rúžu zatiaľ doma len vzorku, lebo ... no pre istotu :) Ale neviem, či ho kúpim "celý", ja si skôr dám radšej rúž a na to lesk a vydrží mi to dlhšie :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uzasna farba! ja mam taky tmavohnedy ale este spred dvoch rokov a je to jeden z naj ruzov!

    Uz len dva dni plavkovej giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)