10. februára 2014

MOTD: Výrazné večerné líčenie

AHOJTE!

Konečne som aj ja dorobila skúšky, hneď po nich som ostala trochu chorá a potrebovala som si oddýchnuť. Jemne toho bolo na mňa dosť.
Keďže som dnes ešte doma, tak som sa rozhodla spraviť výraznejšie líčenie vhodné na večer alebo aj ples. Síce neviem či už plesová sezóna neskončila. Vôbec to nesledujem a ani sa plesov nezúčastňujem.. nie je na to čas :D

Ako prvé som nalíčila oči. Použila som bázu, na ktorej lepšie prilnú väčšie trblietky.  Oblúk očí som vykreslila najprv staroružovou, potom som pridala čiernu, ktorú som nakoniec zjemnila tou istou staroružovou. Aby líčenie bolo pekne trblietavé na pohyblivé viečko som naniesla strieborný tieň a na spodnú linku nugátový. Nakoniec som naniesla čiernu gélovú linku a špirálu. Na tento druh líčenia by sa určite hodili aj umelé riasy, na ktoré si ja osobne ešte netrúfam.
Keďže som pracovala s trblietavým tieňom, tak som tvár nalíčila až nakoniec. Na pery som naniesla neutrálny lesk, aby sa s očami nebil.




Použité produkty:

Tvár
Bourjois Healthy mix 52 Vanilla
Dermacol Compact Powder 2
Benefit Hoola Bronzer
Gosh Multicolour Blush 50 Pink Pie

Oči
Elf Eye Primer & Liner Sealer
Gosh Matt Duo Eye Shadow 008 Dusty Purple
Catrice Absolute Eye Colour 140 The Captain of the black pearl
Catrice Liquid Metal 010, 090
Rimmel Waterproof Gel Eyeliner
Dermacol Vampire Mascara

Obočie
Gosh Brow Kit

Pery
Gosh Volume Lip Shine Burgundy 


Chodíte na ples alebo podobné spoločenské akcie?

Pekný deň!


15 komentárov:

  1. perfektne! Prepac, ked si to uz na blogu zverejnovala, nejako som nezachytila...cim fotis?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) fotím Nikonom 1 V1 so základnym objektívom, ktorý jemne deformuje tvár :D ale len keď fotím blízko, lebo je širokouhlý. A upravujem fotky v Lightroome. Nič extra ;-)

      Odstrániť
  2. pekné :) ani mi to nepríde až také výrazné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no ja si zvyčajne oči nelíčim, tak mi aj toto príde výrazné :D

      Odstrániť
  3. Veľmi pekné líčenie :) máš kráasne oči :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aspoň že už maš skušky za sebou, podarilo sa tiličenie je velmi pekne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, som rada, že už mám sčasti pokoj :-) a ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. :-) heh ďakujem ani si nepamätám, kedy som naposledy mala rozpustené vlasy :-(

      Odstrániť
  6. Krásne líčenie a veľmi ti pristane :) Ja by som sa takto nalíčila kľudne aj na deň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :-) ja sa zvyčajne líčim jemne... výraznejšie si dávam iba výnimočne ;-)

      Odstrániť
  7. Líčenie je veeľmi pekné, ale mne sa skôr hodí do kategórie denné :) Na večer by som ho ešte kúsok viac "obtiahla", ale to je len môj názor :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za názor nabudúce skúsim spraviť o kus tmavšie ;-)

      Odstrániť
  8. Jsi tak krásná! :) Líčení se povedlo :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)