1. februára 2014

Gabriella Salvete Enamel Stars - Blu Imperiale

AHOJ!

Nedávno tu bola recenzia na jeden odtieň - Princess z radu pieskových lakov od Gabriella Salvete. Moja úchylka na modrú farbu si vybrala ďalší odtieň. Ako inak než na spomínanú modrú farbu. Úprimne povedané, lak by sa mi páčil ešte viac, keby nebol pieskový. Takto v ňom úplne nevyniknú trblietky a odlesky. Nebudem podrobne opisovať lak, lebo okrem odtieňa je to úplne to isté ako ten predchádzajúci. Recenziu môžete nájsť TU.



Lak má názov Blu Imperiale. Základ laku je chladná kráľovská modrá a obsahuje modré a fialové trblietky. Po nalakovaní a uschnutí laku sú bohužiaľ viditeľné len tie modré. Tesne po nanesení laku je podľa mňa farba aj efekt najkrajší. Asi sa opýtam nejakej nechtovej maniačky či pozná nejakú alternatívu tohto laku, ale bez pieskového efektu. Alebo... poznáte nejaký taký podobný?

Teraz prejdime už len fotky :-)  Bohužiaľ sa mi nepodairlo zachytiť fialové trblietky.



Presne takýto lak by som chcela... toto je odfotené tesne po nanesení druhej vrstvy, keď ešte nespieskovatel.

Po uschnutí



Úvaha na sobotňajší deň: Je modrá dobrá?

Peknú sobotu!


6 komentárov:

  1. tie laky od GS STARS milujem! :) tento je tiež krásny :)
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pieskové laky sú v poslednej dobe moje top. Týchto GS mám 6 odtieňov a medzi nimi aj tento modrý. Keď som ho prvýkrát lakovala hneď sa mi zdal akýsi povedomý a potom som zistila, že sa veľmi ponáša na iný modrý lak, ktorý mám doma a to konkrétne Maybelline Colorama odtieň 80. Tak ak hľadáš podobný lak, skús sa po ňom pozrieť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mně tyhle laky strašně ničí nehty :( takže je nemůžu používat
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? :-O Máš ich vysušené alebo ako?

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)