7. januára 2014

The Best of 2013

AHOJTE!

Tento rok síce nebol taký plodný ako by som si sama želala. No napriek tomu dokážem aj z toho mála vybrať to najlepšie z minulého roka. Najprv som si myslela, že to nebudem triediť na kategórie, ale nakoniec...

Starostlivosť o pleť:
Blanchette B micelárna voda - si ma získala svojimi schopnosťami v pomere k cene. Za málo peňazí dostanete podobné výsledky ako s drahšou sestričkou od Biodermy. Dobre čistí aj odličuje a je príjemný k pokožke aj k očiam.



Dermacol dvajfázový odličovač - dobre a rýchlo odstráni vodeodolné líčidlá bez dlhotrvajúceho mastného filmu. Samozrejme nedráždi citlivé oči.



Tvár:
Catrice Camouflage Cream - korektor s výbornou krycou schopnosťou a výdržou, taktiež za ľudovú cenu.


Benefit Hoola Bronzer - moja prvá drahšia vec. Neľutujem tie peniaze, lebo som získala obľúbený bronzer, ktorý je matný, dlho vydrží a nerobí fľaky. Je ohromne pigmentovaný, takže pomaličky ubúda i keď práši.


Oči:
Avon Eyeshadow Primer - matná báza pod očné tiene, ktorá zintenzívni očné tiene a zabezpečí ich dlhotrvácnosť



Gosh Brow Kit - od Gosh mám rada veľa produktov, tak bolo ťažké vyberať ten najlepší. Pre tento som sa rozhodla z jednoduchého hľadiska. Má 3 tiene na vykreslenie obočia a vosk v jednej krabičke. Tiene nie sú ladené do teplých tónov, čo asi u žiadnej inej značky nevidela. Teplé farby mi moc nejdú.


Pery:
Astor Lipcolor Butter - toto bola pre mňa novinka, ktorá ma dostala. Už len z toho dôvodu, že je to balzám s celkom slušnou pigmentáciou, takže sa dá nosiť ako tónujúci balzám alebo aj rúž.


SYX Hydrating Lip Balm - 20 gramový balzám na pery, ktorý má naozaj také účinky, ktoré sľubuje.


Telo:
Nivea Telové mlieko do sprchy - podľa mňa strašne praktická vychytávka, hlavne pre holky, ktoré zabúdajú sa po sprche natrieť ako ja. Takto to mám všetko po ruke so sprcháčom aj šampónom. 


Pomôcky:
Hakuro štetce - kvalita štetcov sa dá prirovnať aj k drahším značkám. Nad kúpou som rozmýšľala dlho a som rada, že som sa rozhodla správne.




A ktoré sú vaše naj výrobky za predchádzajúci rok? Nech skúsim zase niečo nové :-)

Pekný deň!


3 komentáre:

  1. Ja súhlasím s tebou, micelárku z Kauflandu som kúpila už 3 krát a neviem si to bez nej predstaviť, všetko sa mi na nej páči, aj tá jemná vôňa, Hakuro štetce takisto :) a po dvoch rokoch som dokonca prišla na chuť Dermacol Cover-u a naučila sa s ním pracovať. V lete som fičala len na kokosovom bronzeri pre blondíny od Essence, farebných ceruzkách a špirálach Vamp od Pupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S korektorom a s podkladom od Avonu suhlasim, tiež su to moji favoriti a Hakuro štetce by som si určite chcela zaobstarať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)