8. januára 2014

TAG 2013

Poslednýkrát sa obhliadnem za minulým rokom a potom už začneme tradične s recenziami a sem-tam s make-up inšpiráciou. TAG-y nerobím moc často, ale tento sa mi páčil :-)

Podnikla si niečo, čo si ešte nikdy neskúsila?
Ešte nikdy som vážne nepracovala. Väčšinou to boli chvíľkové letné brigády. Síce aj toto je "len" brigáda, ale jedná sa už o vážnejšie veci v mojom študijnom obore. A v rámci práce som bola na svojej prvej služobnej ceste v zahraničí :-)

Prešla si nejakou väčšou zmenou?
Určite áno. Rok 2013 považujem za najprogresívnejší, čo sa týka mojej osobnosti a života. Zmenila som troška pohľad na život, naučila som sa povedať nie a byť viac sobecká. Ale v rámci normy. Získala som bakalársky titul, našla som si super prácu a spoznala nových ľudí :-)

Stal sa niekto z tvojich priateľov rodič?
Jasné a z roka na rok ich je samozrejme viac. Bohužiaľ, čas nedokážem zastaviť. Ja si seba nedokážem predstaviť v postavení rodiča. Minimálne nie teraz.

Ktorý dátum ti utkvel v pamäti?
Asi žiadny. Mám na ne zlú pamäť.

Zomrel niekto z tvojich blízkych?
Preboha našťastie nie. Aj keď táto otázka sa dá brať hocijako.

Brémy

Navštívila si zahraničie?
Áno, raz a aj to pracovne. ČR nepočítam, k našich susedom chodím často a mám to na skok.

Výhodná kúpa?
Tá myslím, že na mňa len čaká. Ale dajme tomu, že som si kúpila foťák :-)

Chýbalo ti niečo, čo by si uvítala tento rok?
Voľný čas :D, ale s tým som sa zmierila, že už to lepšie nebude.

Aktivita/činnosť, ktorej by si sa chcela viac venovať ako v roku 2013?
Fúha... tých je habadej. Chcela by som viac variť, čítať, učiť sa francúzštinu, vylepšovať angličtinu, fotiť.... neúrekom vecí.

A naopak, existuje niečo, čo by si mohla robiť menej?
Na to viem odpovedať úplne presne. Pracovať :D Ja som si vlastne po štátniciach vôbec neoddýchla a nabehla hneď do práce. A teraz kĺbim prácu so školou a to je občas zlo.

Kamarát mi spravil pekné fotky

Obľúbený program v TV?
V Bratislave nemám telku, doma pozerám málo. Takže.. asi žiadny :-) TV je pre mňa len sviatková záležitosť.

Najlepšia kniha, ktorú si čítala?
Počíta sa aj odborná literatúra?

Najväčší objav na hudobnom poli?
Popravde... nie som fanúšik diskotékovej hudby a ja radšej počúvam staršie veci. Ale čo som tento rok najčastejšie počúvala je album Hrana Mareka Brezovského a Oskara Rózsu (dúfam, že to dobre skloňujem). Jediná slovenská vec, ktorá za niečo stojí.

Najväčší úspech v pracovnej oblasti?
Budem sa asi opakovať. Je to hlavne nová práca a služobná cesta. A tie najväčšie úspechy na mňa len čakajú :-) dúfam...

Dakde pod Tatrami na pedologických terénoch
Na čo si najviac hrdá vo svojom osobnom živote?
Na svoju úžasnú rodinu a aj na seba (fuj niečo tu smrdí).

Najväčší omyl?
Ja mám našťastie na zlé skúsenosti krátku pamäť. Skoro ako slovenskí voliči :D 

Cítila si sa viac radostne alebo melancholicky?
Začiatok roka bol katastrofa, ale zbytok bol už super a všetko sa to vykompenzovalo :-)

Za čo si utratila najviac peňazí?
Ani neviem presne. Keďže ma rodičia stále podporujú. Ale na čo míňam z môjho: zábava, oblečenie, kozmetika, prípadne iné veci, čo chcem ja. Človek si veci úplne ináč váži ak sú kúpené za vlastné, ťažko vyrobené. Nemyslím si, že utrácam veľa, lebo si aj poctivo šetrím na budúcnosť.

Želala si si niečo, čo sa ti aj splnilo?
Jasné :-) mám hotový prvý checkpoint v škole a našla som si prácu.

A čo sa ti nesplnilo?
Chcela som ísť na víkend niekam na hory alebo do prírody. Mám rada túry a milujem všeobecne prírodu. Jedinú džungľu, ktorú som si "užívala" bola tá bratislavská mestská.

Čo si podnikla na svoje narodeniny?
To už je doba... ja si občas nepamätám, čo som robila minulý týždeň. Ale určite som bola v škole :-)

Limbach, Slnečné údolie

Existuje niečo, čo mohlo rok 2013 urobiť ešte lepším než bol?
Ja som bola spokojná... ale chýbajú mi veľmi moji kamaráti. Pozdravujem Mišku a sľubujem, že sa po tomto januárovom šialenstve prídem pozrieť :-)

Kto alebo čo ti zlepšovalo náladu?
Rodina, kamaráti, kolegovia, klíma v robote, pekné počasie, blog.....veľa vecí :-)

Koho alebo čo si postrádala?
Asi nič... ale no dobre .. voľný čas :D ako vždy.

Najväčšie želanie v túto chvíľu?
Aby som ja aj všetci moji blízki boli zdraví a šťastní. A aby každý dostal to, čo si naozaj zaslúži. Nie len v zlom, ale aj v dobrom. 

Čo plánuješ zmeniť tento rok?
Nie som zástanca predsavzatí, lebo si myslím, že si ich ľudia dávajú preto, aby ich mohli porušiť :D Ale čo určite plánujem - budem stále na sebe makať.

Rieka Morava 

Ďalším príspevkom sa už vrátime do súčasnosti. A aký bol Váš predchádzajúci rok?








1 komentár:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)