3. januára 2014

MOTD: Silvester!

AHOJTE!

Ja som sviatky tu na blogu úplne vynechala, no verím, že všetci ste si dostatočne oddýchli a nabrali nové sily. Dúfam, že ste si pod stromčekom našli  všetko po čom ste túžili a na záver všetkým želám hojnosť toho najdôležitejšieho - zdravia a napokon aj šťastia. Ostatné príde s nimi :-)
Taktiež verím, že ste privítali nový rok ako sa patrí a spoločne si poprajme, aby ten .. vlastne už tento, bol minimálne taký dobrý ako predošlí.
Aby som v skratke zhrnula, ja som zažila najprelomovejší rok vôbec v mojom živote a vlastne tento mesiac ma čaká asi zatiaľ najväčšia skúška v mojej krátkej "kariére". Takže mi dosť riťka tisne :D 

No tento článok bude hlavne o tom ako som sa nahodila na silvestrovský večer. Zvolila som moju najobľúbenejšiu kombináciu - bledé oči, tmavé pery. Tentokrát fakt tmavé pery. Táto farba rúžu sa podľa mňa hodí snehulienkovským typom a chvíľami som ľutovala, že som si prestala farbiť vlasy na čierno. Jednoducho bledým tváričkám s čiernymi alebo tmavšími vlasmi. 

Na rúž bude zvlášť recenzia, prezradím len, že farba je temná vínová, ktorá sa nesie až do fialova. Je naozaj zvláštna a v každom svetle vyzerá troška inak. V prítmí ide až do čierna. Ja som celú jeseň hľadala takúto farbu, Ježiško (sestrička) mi vyhovel :-) BTW... Na fotkách mám ozaj, ale ozaj bielu farbu pokožky :D Smejem sa na sebe strašne moc, ale všetky fotky vyšli takto bielo a ani po jemnom upravení fotky to nebolo lepšie... no tu máte proste mňa ako Snehulienku :D 

Fotky sa snažím upravovať čo najmenej. V žiadnom prípade neretušujem (aj tak to neviem), iba upravujem svetlo. Asi sa pohrám s nastaveniami tu na bloggeri, lebo som čítala, že dievčatá mali s tým problém. Tu vyzerám vážne ako vosková figurína.



Oči som nechala veľmi nahé a jednoduché.



A nakoniec tradične - použité produkty:

Tvár:
Rimmel Wake me up 100 Ivory
Kryolan Dermacolor Camouflage
Dermacol Compact Powder 2
Bourjois Little Round Pot Blush 33 Lilas D'Oro
Benefit Hoola bronzer
F&F Face Galaxy Glow Highlighter

Oči:
Artdeco Eyeshadow Base
Gosh Quattro Eyeshadow Driftwood
Dermacol Vampire 
Gosh Brow Kit

Pery:
Avon Totally Kissable Lipstick Deep Orchid



Verte, že s takýmto rúžom budete neprehliadnuteľná :-)
Ako vnímate takéto extrémne tmavé pery?

Krásny deň!



8 komentárov:

  1. Odtien ruzu je nadherny. Paci sa mi to, ale osobne taketo tmave pery nenosim, jednak to pery opticky zuzuje a potom ma otravuje, ze stale musim mysliet na to, v akom stave pery su - je to ako s vyraznou cervenou, kazde rozmazanie bije do oci ovela viac, nez pri neutralnych odtienoch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no výrazné pery je stále také "tabu" alebo akoby som to nazvala.. a súhlasím s tebou.. tiež som polku večera myslela na to či rúž nemám na brade :D.. nakoniec som ho zotrela, lebo som sa vrhla na chlebíčky a iné dobroty :-)

      Odstrániť
  2. krásné a ta rtěnka je naprosto dokonalá, takové barvy miluju!
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pri fotení je najlepšie denné svetlo, ale aj toho, keď je veľa tak je zle a fotka je biela :P Ja sa fotím pri dennom svetle, ale iba s otvorenými žalúziami a zatiaľ sa mi fotky vydarili vždy:)

    Pozývam ťa na môj blog a na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja používam na fotenie len denné svetlo... podľa mňa je to aj tým, že bolo okolo pritmavej farby - vlasy, pery, okolie... a foťák automaticky preexponoval fotku... dajme tomu :D a ďakujem za pozvanie prídem omrknúť :-)

      Odstrániť
  4. Veľmi pekné, len ten rúž mi už príde príliš tmavý :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezké líčení, moc ti sluší :) a taky máš moc hezký blog :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)