5. januára 2014

Gosh Smokey Eye Liner

AHOJ KOČKY!

Dnes som tu s novinkou z dielne Gosh Cosmetics. Je ňou ceruzka na oči, vhodná na kontúrovanie alebo vytvorenie dymového efektu. Je možné si vybrať zo štyroch odtieňov a všetky ceruzky ladia k paletkám Gosh Smokey Eye Palette. Ak hľadáte dlhotrvajúcu a nezmazateľnú ceruzku, tak čítajte ďalej.



Tuha je posadená do imitácia dreva, ktorá sa dobre strúha a netriešti sa. Samotná ceruzka je okrem samotnej dekoratívnej časti vybavená aj gumeným aplikátorom, ktorá slúži na rozmazanie linky a vytvorenie dymového efektu. 


Ceruzka je veľmi dobre pigmentovaná a zaručujem Vám, že vydrží celý deň. Tiež je odolná voči vode a neotláča sa o horné viečko, čo je podľa mňa dosť podstatné. Je mäkká a bezproblémovo sa nanáša. Pokiaľ chcete linku rozmazať, odporúčam Vám to urobiť hneď po jej nanesení, inak s ňou nepohnete a vlastne si ju tým aplikátorom zošúchate preč. Prípadne budete mať fľakaté oči :-)... ako ja na ďalšom obrázku. Tu je pekný príklad ako to nerobiť



A na ruke je to presne, tak ako by to malo byť... rovnomerne rozmazané. Budem ešte trénovať :-)
Ceruzka je vhodná na každodenné aj večerné líčenie, a je skvelým doplnkom k paletkám od Gosh. Časom si určite pôjdem pre čiernu ceruzku, ktorá je viac univerzálna. Ak teda hľadáte naozaj dobrú ceruzku na oči, tak nešliapnete vedľa s touto.

Peknú nedeľu!



5 komentárov:

  1. Táto farba sa mi veľmi páči hlavne na oku...ja mám naopak čiernu, ale tá je na mňa až príliš drsná....čo sa týka ceruzky, tak to schnutie je opäť perfektné aj spolu s výdržou...Gosh ma asi pomaly, ale iste naučí mať rád ceruzky na oči:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú veľmi dobré veci.. niekedy až nechápem, že toľko výrobkov je tak dobrých :-) a za slušnú cenu :-)

      Odstrániť
  2. Tiež si ju chválim, veľmi dobre sa s ňou pracuje :) A táto modrá je super, páči sa mi, že je taká tmavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa najviac páči tá ohromná výdrž :-) mne sa osobne najviac páči tá, čo máš ty :D ja som vysadená dosť na tmavé odtiene :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)