10. januára 2014

Gabriella Salvete Enamel Stars

Aj ja by som rada priliala vodu do mlyna a nakoniec som sa rozhodla skúsiť tieto ospevované laky na nechty. Teda vlastne lak, lebo som si na skúšku kúpila len jeden odtieň - 07 Princess. A tak nejako ma to ťahá si ísť aj pre ďalšie :D



Enamel Stars sú tzv. pieskové laky, ktoré počas schnutia menia svoju štruktúru. Povrch nechta nie je hladký a lesklý, ale členitý. Akoby ste do laku naozaj prisypali jemný piesok. Princess je studená candy ružová farba, ktorá má v sebe trblietavý prášok modrej a fialovej farby. Sú to veľmi jemné čiastočky, ktoré sú viditeľné len na dobrom svetle. Ešte lepšie sú ale vidno vo fľaštičke. Lak má dobrý štetec - široký a rovno zastrihnutý. Ocenia ho najmä majiteľky dlhých nechtov. Ja mám lôžka maličké, takže som si musela dávať pozor, aby som nemala zapatlaný celý prst. Lak kryje až v tretej vrstve, prvá vrstva je vyslovene nepekná.
Výdrž laku je pre mňa vyhovujúca, lebo mne dlhšie lak ako dva dni nevydrží. Tento držal 3 dni. No už na druhý deň sa mi začali kraje odlupovať. Odlakovanie je náročnejšie vďaka tej pieskovej štruktúre. 





Veľmi sa mi páči výsledný efekt, ktorý je nezvyčajný a stále mám pocit, že na nechtoch mám niečo iné ako klasický lak. Často sa pristihnem ako si nechty stále hladkám a obzerám :-) Chválim aj jednoduchý a čistý dizajn fľaštičky laku. Laky zoženiete v drogériách 101 a Teta :-)

Pekný deň!


3 komentáre:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)