22. januára 2014

Dermacol Natural Výživný mandľový denný krém

AHOJTE!!!

Konečne mám to najhoršie za sebou. Okrem ťažkých skúšok som mala v práci prezentáciu pre chlebodarcov (sponzorov) a dosť ma to psychicky vyčerpávalo. Všetko dobre dopadlo, tak snáď už dorobím v kľude aj zvyšné tri skúšky v škole. Tak držte palce! :-)))


Dnes by som Vám rada ukázala krém na tvár pre sušienky ako som ja, ktorý som si vybrala na testovanie. Vždy som si myslela, že mandľovým krémom sa nedá nič pokaziť, lebo je to naozaj klasika. Je hutný, krásne vonia a mandľový olej sa na tvári správa prirodzene. No už som začala s pochybnosťami a pridám len to slovo... ALE.


Najprv som si myslela, že krém bude v dózičke. Ale koniec koncov som rada, že je v tube. Má pekný a jednoduchý dizajn a krém dostanete z tuby rýchlo a ľahko. Napriek tomu, že je viečko a otvor smeruje nadol, krém nevyteká ani nič podobné. Vlastne by ma to aj prekvapilo, lebo krém je pomerne hustý. Tak Vás len uisťujem :-) Prvé, čo mi udrelo do nosa bola vôňa. Prepadla ma chvíľa nostalgie, lebo kedysi dávno som takýto krém chodila očuchávať k starkej. Milujem túto mandľovú vôňu. Vôňa je ozaj špecifická a aj silná. No na tvári ju po chvíli necítite.


Krém je vhodný najmä na veľmi suchú a citlivú pleť. Obsahuje mandľový olej a koenzým Q10. Krém je veľmi výživný, mal by mať regeneračné a protistarnúce účinky, mal by redukovať vrásky, zvláčňovať, skľudňovať pleť... a mal by chrániť pleť pred vonkajšími vplyvmi. Tieto skutočnosti mu neberiem, keďže mandľový olej je pre pleť naozaj zázrak a koenzým Q10 ju ochraňuje. A to, že suchá pleť trpí predčasnými vráskami je fakt. Všetko by bolo úplne v poriadku, keby sa krém do pleti vpil. Som z toho troška smutná, lebo krém je naozaj vynikajúci, sedí mi a nespôsobuje mi absolútne žiadne problémy, ale na tvári zanecháva mastný, lesklý film, ktorý nie a nie sa vpiť. I keď som na pleť naniesla menšie množstvo, bolo to o niečo lepšie, ale i tak som sa leskla. 


Kvôli tomuto je krém úplne nevhodným podkladom pod make-up, lebo Vám po tvári stečie. Používam ho už len na noc alebo lenivé dni doma, keď nikam nejdem a nelíčim sa. Preto krém môžem odporučiť len dievčatám, ktoré sa nelíčia alebo pre deti ako ochrana pred studeným počasím, alebo ako výživný doplnok k starostlivosti. Škoda, veľká škoda. 

Aký krém uprednostňujete Vy?




5 komentárov:

  1. vies co ja v poslednej dobe ani nepouzivam krem, iba kokosovy olej snad na vsetko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to už som tiež počula.. ja som kokosový olej používala hlavne na vlasy a potom do varenia a teraz som ho požičala sestre nech vyskúša :-)

      Odstrániť
  2. já mám tento krém v kelímku a moc mi vyhovuje, dokonce mi ani nezanechává mastný film - mám teda ale velmi suchou pleť
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám suchú pleť, ale ten film sa mi drží celý deň :(

      Odstrániť
  3. tak aspon ze si nasla vyuzitie no noc!

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)