31. januára 2014

Alverde Šepot mesta

AHOJTE!

Verím, že už Vás tieto hromadné články nebavia, ale ja si myslím, že dobré produkty si zaslúžia našu pozornosť. Ja napríklad som rada, že si jeden produkt môžem prečítať na viacerých blogoch, aspoň moja predstava je oveľa komplexnejšia ako keby si prečítam len jednu. Vlastne skorej ako si niečo kúpim, si najprv prečítam veľa recenzií na internete. A na to aj tie blogy sú.
Ozývam sa po dlhšom čase, lebo ma stále trápi učenie-mučenie a naviac sa učím pracovať s novým počítačom a operačným systémom. Teraz rok budem na suchých rožkoch :D Ale je to vynikajúci stroj.

Konečne prejdem k veci. Jedná sa o sprchový gél od značky Alverde. Zainteresovaný určite vedia, že je to prírodná značka za veľmi dobrú cenu. V tomto prípade slovo "prírodná" znamená, že jednotlivé zložky pochádzajú z biologického hospodárstva alebo sú šetrnejšie k prírode. Nenájdete tam ropné deriváty, silikóny, parafíny, umelé farbivá ani vône. Pôvod ingrediencií zabezpečujú rôzne certifikáty, napr. tento sprchový gél ma certifikát Vegan - zložky nemajú živočíšny pôvod.
Môj vzťah k prírodnej kozmetike je už vlažnejší. Voľakedy som ju používala hojne, ale ako som ju spotrebovala, zase som skúsila niečo iné. Najmenej spokojná som bola s produktami na vlasy, ktoré časom akoby stratili účinnosť.



Sprchový gél má veľmi podarený obal a je súčasťou limitovanej edície, ktorá je dostupná od konca januára. Gél je číry bez perleti. Čo sa týka vône, tak základ je trošku typicky alverdovský, ktorý cítim takmer v každom ich produkte. To je pochopiteľné, keďže nepoužívajú syntetické vône. Inak je to jemná a relaxačná piatková pohoda. Sprcha s ním je naozaj príjemná a oddychová. Z gélu je dosť cítiť vanilku a citrón. Aby to bolo ešte jednoduchšie, tak si predstavte nejaký ľahký vanilkovo-citrónový dezert ku kávičke. Možno muffin alebo kus osviežujúcej torty..? Ach slinky mi tečú. V skutočnosti (čo je v popise) voní po bergamone a pomarančovom oleji. Tesne vedľa.


Aby som si novú klávesnicu neoslintala sladkými predstavami, tak prejdem k tomu najdôležitejšiemu. Keďže sprchový gél je veľmi jemný a šetrný, je vhodný na citlivú a suchú pokožku. Prírodné ingrediencie pokožku zbytočne netrápia a nevysušujú, pretože namiesto klasických tenzidov gél obsahuje čistiače zložky vyrobené z kokosového oleja. Nehovorím, že budete mať pokožku ako po natretí mliekom, ale je to určite lepšie ako klasický sprcháč. Jediné, čo by som vytkla, tak tá pohodová vôňa s Vami vydrží asi len tú dobu, čo budete v kúpeľni. Veľmi rýchlo sa vytratí.

Kúpu odporúčam určite kvôli šetrným vlastnostiam a taktiež kvôli aromaterapeutickým účinkom. A pre tie, ktoré sa viac zaujímajú o životné prostredie, tak tento gél je omnoho ľahšie odbúrateľný v odpadových vodách ako klasické, nazvem ich chemické, produkty.

Pekný večer prajem!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)