30. decembra 2013

... z kučierok zasa na rovné :-)

V minulom článku som spomínala, že moje vlasy sú prirodzene rovné. To sa však koná iba vtedy, ak ich nechám voľne preschnúť. Keďže väčšinou nemám pol dňa na to, aby som vyčkávala na suché vlasy, tak ich jednoducho zapletiem a nechám ich tak. Samozrejme, schnú asi xkrát pomalšie a po rozpustení sú vlnité. Čo ak ich chcem mať zase rovné? Hovorím, že my ženy sme nerozhodné :-)
Fakt, sú aj také situácie, kedy chcem mať úplne rovné vlasy... alebo naopak kučeravé. V predchádzajúcom článku som Vám ukázala ako sa dajú spraviť pekné prirodzené kučierky s kónickou kulmou Philips. Dnes zase ako sa ich rýchlo zbaviť. Ale že naozaj rýchlo. Predstavujem Vám Philips ProCare Sonic HP8349.



So žehličkami mám aj predošlé skúsenosti, no už len u obyčajnej staršej žehličky je vidieť ako ide technika dopredu. V podstate tomuto produktu nemám absolútne čo vytknúť. Je praktická, ľahká, rýchla a bezpečná.



Platničky žehličky sú vyrobené z kvalitnej keramiky, ktoré sa rovnomerne po celej ploche zohrievajú a pekne kĺžu po vlasoch. Žehlička sa zohreje len za 15 sekúnd a je pripravená na použitie. Na pripravenosť Vás upozorní aj samotný spotrebič. Dosahuje maximálnu teplotu 199 stupňov Celzia, ktorú používam aj ja - teda je vhodné na veľmi kučeravé alebo hrubé vlasy. Vďaka ionizačnej úprave vlasy pôsobia omnoho zdravšie, lesklejšie, mali by zabraňovať elektrizovaniu a dokonca aj chrániť pred teplom. Bohužiaľ, mne vlasy trocha elektrizovali. Táto žehlička produkuje naviac aj sónické vibrácie. Sú to jednoducho jemné vibrácie, ktoré vychádzajú z platničiek a pomáhajú uľahčiť a zrýchliť celý proces žehlenia. Táto funkcia sa dá jednoducho vypnúť pomocou tlačidla SONIC. Túto vymoženosť by som pokojne oželela. 



Zámok rukoväte
Keď už som spomínala bezpečnosť - žehlička sa automaticky vypne po 60 minútach, na ovládacom paneli je zámok, ktorý zabraňuje, aby ste postláčali zbytočne to, čo nechcete a taktiež na nej nájdete zámok na uzamknutie rukoväte, takže keramické doštičky sú u seba a Vy môžte pokojne odložiť žehličku bez spálenia koberca alebo plávačky. A keď nechcete aj tak odložiť žehličku na zem, vo výbave nájdete aj podložku odolnú voči teplu.

Kulma s podložkou

Keď som žehličku prvýkrát skúšala, naozaj som bola prekvapená ako rýchlo som mala svoje vlasy vyžehlené. Dohromady mi na moje husté a takmer metrové vlasy stačilo len 15 minút. Čo je fakt skvelý výkon. Pokiaľ uvažujete nad kúpou žehličky, tak túto určite odporúčam. Len škoda, že nemám žiadnu kamarátku s naozaj kučeravými vlasmi, na ktorej by som žehličku poriadne vyskúšala. Vlasy po žehlení ostali na omak mäkké, hladké a dostatočne lesklé aj bez použitia tepelnej ochrany.

Pred

Po: Tu vidno ako mi elektrizujú

V celej kráse :-)

Nechcem zase hovoriť, že s touto žehličkou si môžte bez problémov žehliť vlasy každý deň bez poškodenia. To samozrejme nie, takú žehličku ešte nevymysleli :-) Bez poškodenia, jedine bez tepla. Dokonca ani prípravky, ktoré chránia vlasy pred teplom ich nespasia. Takže žehlime a kulmujme vlasy s mierou! :-)


Majte sa krásne a dobre oslávte Silvester (s mierou)!



2 komentáre:

  1. Ty kráááááááááso! Chci tvoje vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh ďakujem, no niekedy mám chuť to dať dole... nie je to vždy ideálne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)