25. decembra 2013

Z drôtov na kučierky :-)

Neviem ako Vy, ale ja mám pocit, že my ženy chceme hlavne to, čo nemáme a neuspokojíme sa s tým, čo mám od prírody. Ja naozaj nie som výnimka a štvú ma moje klince na hlave. Nie vždy to tak bolo. Raz som mala vlasy po krk a ako mi rástli začali sa jemne vlniť. Boli to skôr vlny, ktoré vyzerali, že som zle spala. No a časom ako mi hustli a naberali aj na svojej hmotnosti, tak sa úplne vyrovnali. Vlnitejšie už ich mám len vtedy, keď rozpustím vrkoč. Ale čo ak chcem pekné kučierky a neuspokojím sa len s vílinymi vlnkami?
Mala som to šťastie vyskúšať výrobok - kónickú kulmu na vlasy od Philips ProCare HP8619 a kučeravé vlasy neostali len u túžby.


Kulma má 13 až 25 mm, čo nie sú ani prstienky ani veľké vlny. Po zapnutí sa kulma začína okamžite zahrievať a je pripravená o niekoľko sekúnd.  Povrch kulmy, ktorým prúdi teplo je vyrobený z akoby semišu, ktorý zabezpečí, aby Vám vlasy z kulmy neskĺzavali. Taktiež ochraňuje vlasy a ruky pred popálením. Na tento semiš sa troška chytá prach, tak ho treba pred každým použitím trochu očistiť, aby sa ten prach nepálil, lebo z toho nejde príjemná vôňa. No ten semiš veľmi oceňujem, lebo mám vlasy nonstop "sleek" a neudržia sa pohromade ani vo vrkoči



Štandardom je nastavenie teploty, ktoré sa ukazuje na malom displeji. Okrem teploty signalizuje aj uzamknutie tlačidiel a dĺžku kulmovania vlny v sekundách. Je to indikátor, ktorý vás zvukovou signalizáciou upozorní, kedy je kučera hotová. Môžte si vybrať z troch časových možností - 5, 8 a 10 sekúnd.. záleží od dĺžky a hustoty vlasov. Stlačíte "Curl Ready", kulma zapípa a za Vami vybraný čas sa znova ozve, že je vlna pripravená. Po namotaní, prameň stačí jemno pridržať u kulmy alebo si môžte oprieť ruku o plastovú špičku, ktorá nie je taká horúca. O kábel sa taktiež netreba báť, lebo je ku kulme napojená kĺbom.



Tesne pres kulmovaním odporúčam vlasy obaliť ochranným filmom - napríklad sprejom na vlasy, ktorý ochráni vlas pred tepelným poškodením. A potom sa smelo pustiť do toho. Verte tomu, že moje vlasy nakulmovať je dosť veľký problém, lebo najdlhšie pramene sme museli kulmovať na dvakrát :D Mňa sestra nakulmovala len aby sa nepovedalo, a potom sme sa vymenili. A výsledok bol naozaj pekný a dlhotrvajúci. Nakoniec vlasy treba zafixovať lakom, aby držali celý večer. Mne síce dlho nevydržali, lebo mám vlasy veľmi ťažké, ale sestre držali aj na druhý deň :-) No a keby ste sa náhodou ponáhľali, dom Vám nezhorí, lebo kulma sa automaticky vypína po 60 minútach.

Dopredu upozorňuje, že sme sestry s úplne rovnými vlasmi :-)

Ja

Sestra

Na budúce príde ešte jedna recenzia na vlasová spotrebič :-)
Aký máte názor na rovné alebo kučeravé vlasy?

Krásny sviatočný deň!


16 komentárov:

  1. waaaau , prave mi padla sánka..neskutočné vlásky obidve máte..krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kraaasne vlny a ešte k tomu krasne vlasy čo viac dodať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ja nemam slov, kedy ti narastli taketo dlzky? :) Ved mozes ist hrat Zlatovlasku do rozpravky (samozrejme, po farebnej uprave :)
    S vlnami som na tom podobne, neexistuje, zeby mi vydrzali do druheho dna, ench by som robila cokolvek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) hehe ďakujem... ja mám dlhé vlasy skoro odjakživa, raz za čas len podstrihnem alebo nechám preriediť.. inak ich mám vždy minimálne po pás, tak nejak som s nimi už zžitá a nechcela by som krátke... a kučierky sú súper mne z nich na druhý deň ostali len také pozostatky na koncoch, ale za to bez použitie laku... sestre som vlasy prelakovala a vydržali až do druhého dňa... neverila som :-)

      Odstrániť
  4. och, tak to je úžasné...presne takéto vlnky chcem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) sú také akurát... ideálne na vlasy ako má moja sestra.. ja by som potrebovala kulmu asi z titánu s teplotou 500 stupňov :D

      Odstrániť
    2. mne sa práveže viac asi páčia na tebe, také ležérnejšie akože nechcene krásne:)))

      Odstrániť
  5. no koniec, to tvoje háro :) krásne !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kulma robí krásne vlnky. Podľa mňa super výsledok :) A presne si vystihla, že chceme to, čo nemáme. Moja sestra ma vlnité vlasy a stále si ich žehlí, aby boli rovné. Ja mám vlasy rovné a najradšej by som ich mala vlnité :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. spokojné sme boli obe :-) a ďakujem :-)... ja by som rada mala vlnité.. podla mňa je ľahšie si vlnitejšie vlasy vyžehliť ako moje vlasy natočiť.... mne by odpadli ruky, keby som si mala natočiť celú hlavu :D

      Odstrániť
  7. Tie tvoje nádherné vlasy <3
    Ja som tiež majiteľka dlhých ( nie však hustých:D) rovných klincov :D Kulmu som dostala tiež, tak som zvedavá na výsledok keď ju vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milujem tvoje vlasy:(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)