2. decembra 2013

Vyhlásenie súťaže!

AHOJTE!

Neskutočne ma všetky komentáre potešili, aj keď ich bolo pomenej. 
Potešili ma milé komentáre o mojom blogu, čo ma posúva stále ďalej a presvedčili ma neseknúť s tým, aj napriek tomu, že nemám naň toľko času ako kedysi.
Potešili ma vtipy, ktoré mi vyčarili úsmev na tvári :-)
Rozsekala ma Magda, ale... Magdiii... pravidlá :D :D tie sú na to, aby sa dodržiavali .. občas :D

Tak som sa rozhodla, tadá:


A čo na to povedať.. dúfam, že tak nedopadnem :D
Miryk očakávaj odo mňa mail a výhra poputuje k Tebe :-)

Troška sklamanie, lebo som čakala, že sa zapojí viac ľudí, ale nie je to tragédia. Ostatné nezúfajte... časom bude ďalšia :-)


Zatiaľ pekný štart do nového týždňa!






1 komentár:

  1. Jeeeej to je super veeeľmi sa teším :)))))) A veľa úspechov v tvojom blogovaní držím palce :))))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)