16. decembra 2013

Najlepšie balzámy na pery :-)

AHOJTE DIEVČENCE!


Prežívam úplne bláznivý koniec roka v mojom živote... V práci deadliny, v ústach aj na nohe mám dieru až do kosti. Znie to zvláštne, tak to radšej upravím na mieru. Mám so zubami problémy od jakživa, no teraz to bol echt prúser. Nie z tých vianočných koláčikov, ale genetika je zjavne v mojom prípade sviňa. Takže moje obľúbené jedlá išli na týždeň stranou. Aby toho nebolo dosť, tak som sa pri nastupovaní do MHD pošmykla a skončila som s troj centimetrovou dierou na holeni. A ráno hoplá na chirurgiu. Tak teraz behám našťastie len s dvomi štychmi a paradoxne bez bolestí :D No nie je to šťastný týždeň? Dúfam, že sa dožijem Nového Roka :-) Takže aj preto taká odmlka.

Keďže vonku nám prituhuje, aj pery si dožadujú ochranu. Ja mám pery suché, popraskané nonstop. Či je leto alebo zima. Mám pre vás dva tipy na skvelé balzámy na pery. Každý je trochu iný, takže z týchto dvoch možností si určite vyberie každá. Oba sú dostupné za príjemnú cenu a urobia Vám dobrú službu... lepší ako široko-ďaleko ospevovaný Carmex, ktorý mi vôbec nepomohol.

Alverde Nechtíkový balzám
Tento balzám ocenia najmä milovníčky prírodnej kozmetiky. Kedysi som jej fandila aj ja, ale zistila som, že moc dobré kamarátky nebudeme. No krivdiť jej určite nebudem, lebo i ona má svoje skvosty. Jedným z nich je tento produkt. Je vo forme tyčinky, takže aplikácia je jednoduchá a vždy hygienická. S týmto balzámom si môžte byť isté, že si na pery dávate prírodu. Obsahuje jojobový olej, olej z pšeničných klíčkov a extrakt z nechtíka. Tieto zložky pery hydratujú a zabraňujú zbytočnému vysúšaniu. Nechtík je známy svojimi hojivými účinkami. Takže je balzam vhodný aj na nepríjemné opary. Účinnosť balzámu je výborná, a doslova za dva dni mi dalo do poriadku moje škaredé pery. Má veľmi jemnú vôňu a na perách vydrží dlho. Nechtíkový balzám nájdete v každej DM za cenu okolo 2-3 €. Odnesiete si 4,8 gramu. 




Syx Hydrating Lip Balm
Toto je balzám z iného súdka v peknom prevedení. Nie je čisto prírodný, ale obsahuje extrakt z bambuckého masla. Balzám je vazelínovej konzistencie v peknej plechovej dózičke, takže doň treba ísť s čistými rukami. Čo je niekedy nevýhoda. Túto nevýhodu bez problémov vytláčajú účinky tohto balzámu. Pery hydratuje, ochraňuje pred vysušovaním a dokonca aj pred slnkom s menším ochranným faktorom SPF 15. Ako predošlí balzám aj tento moje pery "vysekal" z toho najhoršieho za krátku dobu. Tak sa pozná dobrý balzám. Je jemnulinko parfumovaný, takmer vôňu necítiť. Na perách vydrží o poznanie kratšie ako Alverde. Za cenu cca 2 € dostanete až 20 gramov. Nájdete ho v parfumériách Marionnaud v niekoľkých variáciách. 




(web)


Tieto 2 balzámy naozaj môžem odporúčať. Tiež sú vhodným prídavkom k darčekom na Vianoce pre sestru, dcéru alebo mamičku, ktoré trápia suché pery ako mňa :-) Alverde balzám odporúčam do kabelky a plecháčik na domáce mazanie. 

Aký je Vás obľúbenný a najúčinnejší balzám na pery?
Krásny deň!


3 komentáre:

  1. môj najobľúbenejší je klasické Labello Hydro Care :) ako píšeš, balenie v dózičke je trošku nepraktické a preto mám radšej klasické balenia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne neprekaža si rukami nanašať balzam samozrejme keď ich mam čiste teda hlavne doma, po balzame od alverde som už tiež pokukavala ale nakolko ich mam doma dosť sa už musim uskromniť:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež som za labello :) je hydratujúci, voňavý, zjemňuje pery a nestojí nejak extra moc..trebars na notine.. a taktiež mám rada klasické balenie lebo tú plechovku považujem za mega nepraktickú

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)