4. decembra 2013

Dermacol Vampire + odličovanie s Dermacolom

AHOJTE KOČKY!


Možno ste postrehli, že Dermacol prišiel s ďalšími novými produktami a nimi sú riasenka a dvojfázový odličovač. Ja sama som dosť zaťažená na riasenky a strašne rada ich testujem, takže som sa tešila. Dvojfázový odličovač prišiel tiež veľmi vhod, lebo môj posledný bol fiasko a pre oči maximálne nevhodný (štípal).

Najprv podrobnejšie rozoberiem špirálu a o odličovači napíšem len v skratke. Ďakujem zastúpeniu Dermacol za poskytnutie výrobkov.


Vampire Mega Long Lashes Mascara


Oficiálny popis:
Dodá riasam mega dĺžku a fantasticky je oddelí. Jemná krémová textúra obalí riasy od korienkov po celej ich dĺžke, predĺži ich a dodá im silu a plnosť. Pružný plastový kefka je špeciálne navrhnutý pre dokonalé vykreslenie, fantastické oddelenie a rozčesanie rias. Špeciálne polyméry a vosky fixujú zvodný tvar rias po dlhé hodiny. Nevytvára žmolky a neopadáva.



Outside:
Maskara má žltý výrazný obal s čiernym vrchnákom. Mne osobne sa moc táto včielkovská kombinácia nepáči, ale budiš. 
Kartáčik je plastový, poddajný a pomerne velký. Má kratšie a redšie štetiny, ktoré naberajú zbytočne veľa farby. Mne osobne vyhovujú kratšie a hustejšie kartáčiky a plast mi vôbec nevadí.



Inside:
Farba je krásne krémová a čierna, ale zdá sa mi strašne "mokrá". Ešte k tomu kartáčik naberá priveľa farby. Je to zlá kombinácia, ktorej výsledkom sú zlepené riasy. Síce sú predĺžené dostatočne, zahustené minimálne, ale celý dojem kazia nevzhľadne zlepené riasy. Sranda bola, že mojej sestre tak nezlepovala.
Výdrž je dobrá, ale v neskorších hodinách začne trošku opadávať, čo tiež nie je žiadúce. Najväčší prúser je však to zlepovanie, ktoré sa dúfam po jemnom vyschnutí napraví. Dá sa odlíčiť vodou, ale najlepšie ju odstránite dvojfázovým odličovačom. Na očiach je inak príjemná a nespôsobila mi nijaké problémy.

Objem: 8ml
Cena: 6,49 €



Waterproof eye make-up remover

Oficiálny popis:
Jemný odličovač očí efektívne a šetrne odstráni aj vodoodolný make-up. Unikátne zloženie obohatené o extrakt z nevädze tonizuje a osviežuje pleť.



Outside:
Klasický plastový obal. Odličovač je s dávkovačom s užším hrdlom. Často sa mi stáva, že mi tečie po prstoch ako by bol na tampóniku. Ale to je moja nešikovnosť.

Inside:
Nemám výhrady. Odličuje úžasne a neštípe v očiach. To je podmienka pre dobrý odličovač očí. Odlíči všetko rovnako dobre - či vodeodolné, alebo nie. Spočiatku zanecháva mastný film na tvári. Ale veľmi rýchlo sa odličovač vpije. Aj v okolí očí. Takže nakoniec Vám ostane jemná pleť. Určite ho ale nezamieňajte s krémom na tvár. Paradoxne aj po takej mastnejšej náloži ho treba.

Použitie je jednoduché. Keďže obsahuje 2 zložky, musíte ho poriadne pretrepať, aby sa olej zmiešal s vodou. 

Objem: 120 ml
Cena: 4,59 €

A aby som dokázala jeho schopnosti: 

Na ruku som si načmárala čiernu ceruzku,modrú maskaru a gélovú linku. Všetko vodeodolné vecičky.
A fakt stačilo raz-dva pretrieť. A všetko je preč :-)







Odličovač som si zamilovala, ale s maskarou nebudeme kamarátky.. aspoň zatiaľ. Možno časom zmúdrie (zoschne) :-)


Krásny deň!



2 komentáre:

  1. po tom odlicovaci sa urcite pozriem, mam jednu oblubenu vodeodolnu maskaru, ktora robi problemy prakticky vsetkym odlicovacom, tak skusim toto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. výsledný efekt řasenky se mi moc nelíbí, takže asi si ji pořizovat nebudu...
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)