5. novembra 2013

Poslednou dobou...

Prežívam teraz pekné obdobie aj keď sa častokrát nemám čas ani poriadne najesť. Bez srandy. Stretávam sa s nepochopením, že nemám naozaj teraz na nič čas. Moja náplň celého týždňa je od rána do večera škola alebo práca. Na byt prichádzam unavená okolo ôsmej večer a fakt nemám chuť variť, upratovať alebo niečo riešiť. I tak si nájdem ako tak na niečo čas. Bohužiaľ, na úkor práce alebo školy. Víkendy trávim čisto len regeneráciou a písaním článkov na blog.

Nechcela som sa sťažovať, len zveriť a možno aj podeliť so zážitkami. Dlho takýto článok tu ani nebol. Tak raz za čas :-)
Aby som toho nemala málo, stala som sa členkou SEG-u. Čo je spolok ložiskových geológov. Vďaka členstvu môžem požiadať o grant alebo sa zúčastniť mnohých exkurzií. Nedávno sme boli v blízkych lesoch ryžovať zlato. Boli to posledné teplé októbrové dni, srandy kopec a ja som si takto skúsila rolu "zlatokopky". Výlet ozaj bodol - krásna jesenná príroda, ticho, len šumenie potoka a skvelí ľudia. Áno, som zvyknutá fungovať len so samými chlapmi :D


A ešte jedna moja fotka v akcii. I keď to nevyzerá bohvie ako zaujímavo, verte, že je to relax. Ak budete starostlivo a pomaly ryžovať, veľmi ľahko nájdete zlatú šupinku. Celé ryžovanie je založené na objemovej hmotnosti hornín (minerálov) a keďže je zlato ťažké, zostane Vám v najťažšej frakcii spolu s granátmi (minerál). Ja som bola lenivá hľadať... takže som ťažkú frakciu predala kamarátovi na štúdium ťažkých minerálov. Nečakajte zlato veľkosti štrku ... skorej ako zrniečko piesku.

Fotky robil kamarát Miško

Teraz bol Halloween a v práci sme ho aj patrične oslávili. Bol to ozaj veľmi ťažký večer, no stál za to. Už dlhšie sme sa chystali spraviť vlastný Harlem Shake a vtedy bola fakt výborná príležitosť. Okrem super zábavy, more jedla (aj pitia) prekvapili kostýmy :D Tak príjemnú zábavu a hádajte, kde som ja :-)



Video som natočila ja, zostrihal zase Miško :-)

Aby som len nehovorila o tom, čo sa okolo mňa deje a bolo tu niečo aj z blogového sveta. Tak mám kopec noviniek od Dermacol a Gosh, ďalšia spolupráca sa chystá. Nedávno mi prišli Hakuro štetce z Poľska - úplná láska. Jemnosť, šikovnosť za výbornú cenu.


Keď ešte rozmýšľate nad kvalitnými a šikovnými štetcami za skvelú cenu. Určite ďalej nepremýšľajte. Všetky formality prebehli hladko. Okrem flat top kabuki štetca, sú všetky z prírodných vlákien. Palec hore.
Okrem týchto noviniek na Vás čaká mnou sponzorovaná giveaway, ktorú chystám už dlho... na konci týždňa sa tu objaví, tak sa máte na čo tešiť!!

Zatiaľ odo mňa toľko. Dúfam, že som Vás nenudila, ale mňa sem-tam takéto články bavia :-)
Krásny utorok!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)