13. novembra 2013

MOTD: Takmer naho

Neviem ako teraz, ale tento rok bolo v kurze naked líčenie. Keď sa mám priznať, je to môj najobľúbenejší štýl. Už sa mi párkrát stalo, že mi vonku povedali, že nie som nalíčená. Toto netreba brať negatívne, ba naopak. Chlapi fakt nemajú radi naomietkované rakety :-). Naše mužnejšie polovičky taktiež neoplývajú geniálnymi pozorovacími schopnosťami... jednoducho si to nevšimnú :-) Toto je naše ženské verejné tajomstvo.

Ak by som nejakému chlapovi povedala, čo som na hento všetko potrebovala mi neuverí a mávne rukou so slovom: "Ženy".




Čo treba k "nearly naked"?
1. Dermacol Caviar Long Stay
2. Elf Mineral Booster
3. Rimmel Powder Blush 127 Tuscany
4. Gosh Multicolour Blush
5. Avon Mega Effect Mascara
6. Gosh Brow Kit
7. Oriflame Studio Artist Lipstick - Nude Seude

Je to v podstate dokonalá pleť bez výrazných prvkov. Jemnučké líčka, kontúry, pery a na očiach len maskara. To je celý zázrak, ktorý sa mnohým páči :-)


Hnevá ma tá tma, ktorá v týchto dňoch panuje.. či je 7:00 alebo 13:00... No nič človek sa musí nonstop prispôsobovať :-)



Pekný dník!


4 komentáre:

  1. moc pěkné líčení, vypadá krásně přirozeně. jinak máš super brýle!
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné, krásne, tlieskam a fandím ! Nie je nad prirodzenú krásu podtrhnutú prirodzeným make-upom. Perfektné by bolo vidieť fotku pred a po :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super nápad ! niekedy to urobím aj takto :-) ďakujem za tip aj za pochvalu..

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)