21. novembra 2013

MOTD: Brown with glitters

AHOJTE!

Dnešné MOTD sa bude niesť zase v univerzálnom duchu. Líčenie tváre nie je výrazné a intenzita očných tieňov je vhodná ako na deň i na večer.
Na fotke použitých produktov je mylne veľa tieňov, ale z paletiek bol použitý len jeden z nich.


Snažila som sa staviť na klasiku. Oči výrazné a pery jemné. Na perách mám nanesený matnú farbu od Essence. A tváričky som naozaj jemne zvýraznila a vykontúrovala tak, aby celkovo oči boli najdominantnejšie. Škoda toho odrazu na okuliaroch, ale oči uvidíte zvlášť. Fotka inak nie je vôbec upravovaná, pridané je len logo... teraz ma prekvapuje aké dobré fotky niekedy robí ten foťák :D vyzerám ako by som čerstvo vyšla z photoshopu. Alebo zase sa činil Blogger.

Ako podkladovú bázu som tento raz použila obyčajný hutnejší korektor. Pravda je taká, že funguje, ale nie na mastných viečkach. I keď sestra si to pochvaľuje. Najskôr som naniesla penový trblietavý tieň od Dermacolu a ten som zafixovala ružovým Essence pigmentom. Tá ružová je slabučká, tak sa javí ako strieborná. No nič.
Do vonkajšieho kútika som naniesla tmavý hnedý tieň. Najprv od Gosh a potom od Alverde. A keďže som chcela niečo výraznejšie a intenzívnejšie tak som pridala ešte aj trošinku čiernej farby. Podobne som to spravila aj na spodné viečko. Nakoniec klasika: maskara a doupraviť obočie.





A ako vždy, ešte tu máme "zhluk" použitých produktov a popisky. Niektoré z nich sú aktívne a po kliknutí Vás presmeruje na konkrétnu recenziu. Aaa zabudla som na maskaru a korektor.. v popiskoch ale budú :-)


4. Rimmel Powder Blush 127 Tuscany
13. Essence Stay Matt

Vyzerá, že je toho strašne veľa, ale koniec koncov na tvári to tak ani nevyzerá. To je pre dnešok všetko a nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY! Tak si užívajte pekné chvíle :-)

Krásny štvrtok!!



10 komentárov:

  1. Tento typ líčenia mám veľmi rada. Podarilo sa ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, hej hej.. také univerzálne :-)

      Odstrániť
  2. Buď máš závidenia hodnú pleť, alebo nechutne dobrý foťák! Veľmi pekné líčenie, hlavne sa mi páči presvetlenie v kútiku oka, šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, že je to foťákom :D a ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Krásne! Pekne ťa to rozžiarilo :) A nemôžem ti prestať obdivovať ten rám na okuliaroch :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)