17. novembra 2013

Moja krutá realita :-)

AHOJTE!

Na nedeľu len tak uvoľnene som sa rozhodla spísať pár faktov o mne, ktoré súvisia aj s blogom a každodenným životom. Možno sa v niektorých nájdete :-)

1. Kupujem si multivitamíny s domnením, že len ich prítomnosť ma bude posilňovať. Väčšinou ich zabúdam brať.
2. Víkend je jediný čas, kedy sa stíham aj nudiť, ale spomeniem si, že by bolo vhodné si na seba napatlať masku.
3. Vo vani: Premýšlam nad nesrmteľnosťou chrústa (proste hovadiny), ale aj nad tým, aký článok napíšem.
4. Všetky články píšem cez víkend a sú prednastavené.
5. Rada si strihám rozdvojené končeky. Samozrejme, aj mne sa nejaký nájde :-)
6. Zabúdam sa večer odličovať.... počkať.. to je lenivosť :D
7. Sprchujem sa a kúpem s okuliarmi, lebo som slepá a nebolo by dobré, aby som chodila po svete s neoholenou polkou jednej nohy.
8. Najradšej jem všade a v akejkoľvek polohe len nie za stolom.
9. Fotky fotím výhradne ráno, kedy ako tak mi svieti slnko do okna. Keď je zlé svetlo, zlá som aj ja.
10. Čerešnička na torte - takéto kvázi články a všetky TAGy sú výplodom nedostatku času a fantázie majiteľky blogu. A je to vonku :-)

Podelíte sa aj Vy so svojou krutou realitou? 
Nezabudnite na Rozdávačku! Šancu má každý :-)


1 komentár:

  1. Tak nějaké body máme opravdu společné! Hlavně číslo 8. :D Hezké!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)