19. novembra 2013

Hakuro mánia

AHOJTE KOČKY!

Tak aj ja som podľahla štetcom Hakuro. V prvom rade som potrebovala štetce na oči a keď sa teda už nakupuje... tak som prihodila do košíka všetkými ospevovaný flat top kabuki a ako bonus štetec na bronzer alebo rozjasňovač. Keby mali nejaký obrovský štetec na púder, tak neváham zobrať ani ten, ale nemajú :-(

Objednávala som priamo z poľskej stránky, ceny super, komunikácia aj všetko naparádu. Ani som dlho na ne nečakala. O 2 týždne som sa už vytešovala a mojkala sa s nimi (čistá diagnóza). Všetky štetce okrem prvého H51 sú z prírodného vlasu. Väčšinou z kozy alebo poníka. Úprimne som nečakal, že budú ešte príjemnejšie na dotyk ako štetce zo syntetického taklónu. Rukoväť je drevená a dlhá.

Zľava: H51, H13, H70, H79, H77, H76

HAKURO H51
Alebo inak povedané flat top kabuki. Je vhodný na minerálny, ale aj tekutý make-up. Nádherne a nadsvetelnou rýchlosťou sa s ním pracuje. Ja to robím tak, že najprv tekutý make-up vklepem do pokožky a potom ho krúživými pohybmi vpracujem do pleti. Efekt je prirodzený, bez čiar a šmúh. Ani toľko nežerie produktu. Tieto super vlastnosti má vďaka krátkym a hustým štetinám, ktoré  na pleť sadnú a neohýbajú sa. Ohýbanie štetín by v tomto prípade bolo kontraproduktívne a štetec by nespĺňal účel. Štetiny naviac držia na svojom mieste a nevypadávajú.
Odporúčam všetkými dvadsiatimi (aj na nohách).



HAKURO H13
Štetec je určený na pudrové produkty ako je lícenka, bronzer alebo rozjasňovač. Ja ho používam hlavne na bronzer, lebo vie krásne zjemniť prechody. Výborný bude určite aj na rozjasňovač, lenže pudrový rozjasňovač nemám, tak Vám nedokážem povedať čo a ako. Je ultra jemný a zastrihnutý do oblúčika.
Nešťastná som však z toho, že je to jediný štetec, ktorý pĺzne :-( Dúfam, že ho to prestane čoskoro baviť, lebo vážne nechcem, aby mi ostala len rúčka. Pokiaľ ho niektorá z Vás má, prosím dajte mi vedieť či aj Vám tak pĺzne. 
Inak je to super štetec, až na to vypadávanie štetín :-( Nezlepšilo sa to ani po opraní.



HAKURO H70
Je základný plochý štetec na nanášanie očných tieňov na celé viečko. Pre kočky, ktoré sa rady maľujú je toto podľa mňa must have :-) Je hustý, má kratšie štetiny, je pevný a dobre sa s ním pracuje. Dokáže tiene aj rozmazať, ale nie úplne ideálne ako blending alebo crease štetec. Jednoducho patrí do základnej sady :-)
Štetiny nevypadávajú - odporúčam.

HAKURO H79
Crease štetec sa používa na nanášanie tieňov do záhybu, aby sme prehĺbili alebo aj opticky zväčšili oko. Tento štetec už dokáže tiene rozmazať do stratena. Je tiež plochý, ale má dlhšie a hustejšie štetiny. Taktiež ani s týmto nemám problém s pĺznutím.

HAKURO H77
Ak chcete mať profesionálne líčenie, ani tento štetec by nemám u Vás chýbať. Práve tento je priamo určený na jemné a presné rozotieranie tieňov do strane. Pri smokey eyes je nevyhnutnosťou. Nestratené tieňe vyzerajú lacno a monokloidne. Štetec je guľatý, má dlhé, husté a jemné štetiny.

HAKURO H76
Tento maličký guľatý štetec je vhodný na detialnú prácu. Napr. na spodné viečko, do vnútorného kútika alebo ho používam k ostrým prechodom. Nazýva sa aj pencil - ceruzkový štetec. Má pevnejšie a kratšie štetinky, ktoré držia ;-)




Všetky štetce odporúčam, len sa obávam, že pĺznutie niektorých štetcov závisí od vadného kusu. A keď nemáte úplne 100% šťastie, nedá sa tomu vyhnúť. Je to určitým spôsobom risk. A poviem Vám.. s kvalitnými štetcami je aj líčenie o triedu vyššie a rýchlejšie hotové a nemusíte minúť majland.

Používate na líčenie štetce? Ak áno, aké?



12 komentárov:

  1. ja uz po nich dlhsie pokukujem:), zatial pouzivam Sigma, ale hlavne tie na tvar plznu ako dive...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja so Sigmou nemám skúsenosti... ale Hakuro teda pĺzne len ten čierny :-/ škoda ho... ale inak som veľmi spokojná :-)

      Odstrániť
  2. prosím ťa, mohla by si napísať link tej poľskej stránky kde si objednávala, ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://kosmetyki-mineralne.com/ páči :-)

      Odstrániť
  3. Ja používam štetce len z drogérie :D možno raz sa poobzerám aj po lepších, aj keď ja som veľmi spokojná hlavne so štetcom na make-up ebelin :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si spokojná, nie je čo riešiť :-)

      Odstrániť
  4. Vyzerajú úžasne! Škoda, že si nepísala, že budeš objednávať, pridala by som sa :D Hlavne H13 a H77 by sa mi hodili :) Tie na oči vyzerajú o dosť lepšie ako tie čo boli v Bamboo sade Zoeva..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaaaj to je škodaaa.. lebo som objednávala spolu s Veronikou... keby som vedela :-(( no veru rozhodne aj sú lepšie ;-)

      Odstrániť
  5. ja som robila objednávku z Poľska pred dvoma týždňami :) a moje dojmy - milujem H 51 a ešte viac milujem H64 - čo je ten najlepší štetec na oči, aký som kedy mala, či na celé viečko, či na blendovanie - proste <3 a štetec - obrovský na púder majú! a je úplne svetový! H 55 <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obrovský na púder majú?? :-( :D no nič... inokedy :-) aj ja som si ich zamilovala :-)

      Odstrániť
  6. No ani nevieš, akú radosť si mi spravila touto recenziou. Už som ich chcela objednať z českej stránky, ale musím pozrieť túto poľskú, predpokladám, že sa finančne viac oplatia a možno prihodím do košíčka aj niečo iné, majú toho hodne. Nevieš , či niekto nerobil recenziou aj na ich ine produkty? Platila si kartou alebo dobierkou? Ešte raz ďakujem za recenziou , palec hore :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som to pozerala a mám taký pocit, že to vychádza narovnako či objednáš z českej alebo poľskej stránky... pokiaľ máš paypal, tak neni problém spraviť objednávku aj z poľskej stránky... ak myslíš tie minerálne produkty z tej stránky, tak existujú recenzie, len konkrétne ti neviem poradiť :-/... a ďakujem pekne :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)