15. novembra 2013

Giveaway s Dermacol

AHOJTE DIEVČENCE!

Konečne som sa odhodlala zverejniť druhú giveaway v histórii tohto blogu, aby sem oslávili pekné okrúhle číslo. Za túto celú stovku Vám veľmi pekne ďakujem a dúfam, že so mnou budete ďalej prežívať moje radosti aj strasti. Dúfam, že tie radosti budú len prevládať :-)



A o čo vlastne hráme?
Zhotovila som pre Vás balíček od Dermacol za vlastné náklady. Prvá rozdávačka sa niesla v duchu - vyskúšajte, čo skúšam aj ja. V tejto aktuálnej sú všetko vecičky, ktoré som ešte neskúšala, ale sú pozitívne hodnotené. Tak dúfam, že sa budú páčiť!
Nájdete tam výrobok na tvár (lícenka), na pery (rúž), na oči (linka vo fixe) a na telo (gél na akné).




Podmienky rozdávačky sú jednoduché:
1. Sledovať môj blog cez GFC
2. Byť zo SR alebo ČR
3. V komente ma potešiť a vyčariť úsmev na tvári (fantázii sa medze nekladú) a napísať na seba mailový kontakt
4. Držať si palce aj na nohách :-)

Celá súťaž bude vyhodnotená buď mnou alebo pánom randomom.. záleží od konkurencie :-)  A termín ukončenia bude 30.11. Tak držím palce, päste, všetko čo sa dá a teším sa na výherkyňu!!



17 komentárov:

  1. Sleduji :)
    Nevím čím jiným bych mohla potěšit než tím, že máš skvělý blog. :))) Vždycky se tu koukám na recenze a pak pro něco vždycky musím skočit do drogérky. :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem ako Lucia A.
    si sympatická osôbka,maniačka na kozmetiku ako ja,ale neboj,vraj sa to dá liečiť :))) (to mi hovori spolubyvajuca vždy,ked si donesiem čosi nové)
    lu-cinda(at)azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cez GFC ťa sledujem, ako Janka a môj mail je sinkovicova.jana@gmail.com
    Vyčariť úsmev na tvári nie je vždy také ľahké, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Mala som obdobie, kedy sa mi usmievať moc nechcelo a práve vtedy som začala sledovať rôzne kozmetické blogy. Medzi nimi aj ten tvoj. Neviem, čo by mohlo vyčariť úsmev na tvojej tvári, ale mne sa aj vďaka tvojmu blogu, podarilo vyčariť úsmev na tej mojej. Začala som sa viac zaujímať o kozmetiku, čo je možno pre niekoho povrchná vec, ale mne robí radosť. Preto by som ti chcela poďakovať, že naďalej prispievaš článkami, recenziami, fotkami... a myslím, že ta môže tešiť práve to, že prostredníctvom tvojho blogu sa tešia tvoje čitateľky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC - Simona Gejgušová
    e-mail - Simikus15@centrum.sk
    vôbec neviem ako by som ťa potešila a určite ti poviem (alebo skôr napíšem) máš úžasný blog!:) sledujem ťa už asi 2 mesiace (možno menej nepočítam to) a veľmi som si obľúbila tvoj blog!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sledujem:)
    e-mail: natalyadameova@gmail.com
    mne napríklad vždy úsmev vyčarí toto:D http://najmeme.sk/obrazky/3137970498068.gif

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Nevím, čím jiným bych tě mohla potěšit, než že máš krásný blog, gratuluju k tomu krásnému počtu čtenářů:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem cez GFC ako Vik Ppop
    Mne v poslednom čase vyčarilo úsmev toto roztomilé video, tak snáď poteší aj teba :)
    http://www.youtube.com/watch?v=4o-VplYrqBs

    vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. http://www.youtube.com/watch?feature=youtube_gdata_player&v=peCmrUokPBQ
    maria.galdun@gmail.com
    ......inač ten anoným s tou bodkou má tiež dostal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Co mají ženy každý měsíc a trvá to 3 nebo 4 dny?

    Platy manželů.

    Jeden muž a jedna žena šli k sexuologovi na terapii.
    "Chceme, abyste se na nás díval, zatímco se milujeme." Sexuolog je udiven, ale souhlasí. Když dvojice skončila, sexuolog je požádal o 40€ za vyšetrení se slovy, že na jejich vztahu není nic neobvyklého. Prá dále navštěvuje sexuologa každý týden a zaplatí vždy 40€. Jeden den se sexuolog zeptal: "Co vlastně chcete vy dva?" "Nechceme nic", odpoví muž. "Ona je vdaná, já jsem ženatý a nemužeme jít ke mně. Hotel naproti stojí 60€, tady platíme 40€ a navíc mi to zdravotní pojišťovna proplatí!"

    a máš pekný blog,majú pravdu :-)
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aby som bola v téme tak :

    Pride manzelka za muzom a hovori mu:
    - Milacik, daj mi 50 eur.
    - A naco ich potrebujes?
    - No vies, chcem si kupit novu kozmetiku...
    - No a naco ti je nova kozmetika, ved pozri sa do kupelne, kolko jej tam mas
    - Ked vies, chcem byt krajsia, chcem, aby som sa Ti pacila...
    - Tak tu mas 5 eur a kup dve piva. :D

    snád pobavilo a ináč pekný blog , vždy si nájdem niečo na čítanie či niečo čo si bežím kúpiť napr masku od Himalay-a takže len tak dalej :))))
    mirka22@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť


  11. jaivjak@gmail.com

    Xcfvblv jsqf bvddxc vg fzzrachtryhhqdf : to vytukalo moje dite. V preklade: mama by uz rada nieco vyhrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ale ale Janka, tak ked móžem , zapojím sa aj já do téjto súťaže (sory za ten pravopis, ale mňa aj Záhoráčtina vždycky napríkuad rozesmjeje)

    Asi nebudem moc originálna, ale máš fakt úžasný blog. Často sem čumím a hledám nové recenzie aby sem mohua nabjehnút do drogerky a odskúšat to. Strašne sa mi lúbi, že skúšaš aj výrobky, keré sú nám, obyčajným smrtelníkom, dostupné. Neuvjeríš, ale už mi dost tvojích rad pomohuo. A je fakt haluz ked si spomenem na to dzífčatko ze Geblú z gympla :D Jaká neskutečná dáma sa z ní fčil stala a dokonca má takýto blog ;)

    A na závjer jeden záhorácky :

    Vieš prečo sú záhorácke karbanátky také tvrdé?
    Lebo melú psa aj s búdou. :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem
    Neviem čím iným by som ťa mohla potešiť než tím, že máš skvelý blog a super články a že si veľmi milá a sympatická .
    email- patus.durkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)