11. novembra 2013

Freeman Šmolkomaska

Niekedy si obľúbim veci, ktoré úplne nespĺňajú funkciu, akú propagujú. Páči sa mi totiž obal, vôňa a farba. Myslím, že nie som jediná, ktorá má podobný "problém" s niektorými vecami. 

OUTSIDE
Presne ako som hovorila. Milujem modrú a tyrkysovú :-). Okrem obľúbených farieb mnohých slečien obal zdobí morská tematika - mušle a voda. Inak je to klasická plastová tuba, z ktorej obsah jednoducho vytlačíte. Nevýhodou je, že sa uzáver ľahko zašpiní. Tuba má objem 150 ml, no pôsobí oveľa robustnejšie. Na cesty je podľa mňa dosť veľká.



INSIDE
Prvé, čo Vás prekvapí je farba. Preto som nazvala článok aj šmolkomaska. Farba je hravá a mňa baví si masku nanášať už len kvôli nej :D Vôňa je tiež príjemná, silnejšie kvetinová. Konzistenčne by som masku prirovnala gélovému krému s hutnou konzistenciou. Maska sa nanáša dobre a rovnomerne.


Než začnem rozprávať o účinkoch, najprv by som zhrnula slová, ktoré uvádza výrobca:
Je to antistresová maska s obsahom levandule a bergamotu. Pleť čistí, upokojuje a uvoľňuje upchané póry. Minerály z Mŕtveho mora pleť udržuje zdravú. Je vhodná pre všetky typy pleti. 

Ako to vidím ja?
Ako som už na začiatku povedala, nie je to tak úplne ako výrobca sľubuje. Že pôsobí antistresovo, to by som možno uznala. Farba a vôňa masky je naozaj zábavná a zaručujem Vám, že rozosmeje aj ľudí vo Vašej prítomnosti. A neomrzí, lebo je to 1x za týždeň :D. Čo sa týka čistiacich schopností - pleť vyčistí, vyhladí a rozjasní. No s pórmi si nie som istá. Čiastočne ich určite vyčistí, no so silne zanesenými a hlbokými si neporadí. Na to treba iných pomocníkov. Ja mám suchú pleť a nepociťujem žiadne vysušovanie ani nič podobné, ale po umytí masky treba krém. To už beriem ako samozrejmosť.
Rada by som upozornila aj na zloženie, ktoré hodnotím kladne (mne osobne parabény nevadia) - kaolín, morská soľ, levanduľový olej, bergamotový olej, montomorillonit (ílový minerál, má dobré absorbčné schopnosti), močovina a spomínané parabény. Silikóny sa nevyskytujú, tie nemám ani ja rada :-)


Je to neobyčajná maska s obyčajnými schopnosťami. Mňa zaujala hlavne farbou a vôňou. No na druhej strane má priaznivé zloženie, ktoré nemôže uškodiť. Pokiaľ máte na tvári nejaké ranky alebo poškodenú pokožku, nemusí byť maska príjemná vďaka obsahom solí. Ako antistresovú masku na babskú teenage party odporúčam :-)

Želám úspešný pondelok!





1 komentár:

  1. masky této značky mám moc ráda, teď i číhám na jednu.. ty jo pšeničnou? no prostě vím to balení, ale už si nepamatuju název :D.
    tato vypadá taky dobře, i když já nějak ty "mořské" masky nemusím
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)