30. októbra 2013

Ziaja - pleťová starostlivosť

AHOJTE!

Rada by som Vám ukázala moju aktuálnu pleťovú starostlivosť. Mám to troška zložitejšie, lebo iné používam v Bratislave a iné používam doma. Každopádne krémy mám už veľmi dlho, tak myslím, že recenzia bude na mieste.



Celá pleťová línia - kozie mlieko, je určená pre mladú suchú až veľmi suchú pleť ako prevencia proti tvorbe vrások. Ako možno viete, práve suchá pleť je na ne náchylnejšia a starne skorej ako pleť mastná. Preto by sme jej mali dodávať hydratáciu.
Krémy obsahujú aktívne zložky ako vitamín E, vitamín A, panthenol a komplex zložiek z kozieho mlieka. Majú čisté a jednoduché obaly s pevným plastom.


Denný krém


Má hustejšiu konzistenciu a nádherne vonia. Vôňa pôsobí čisto a je podobná krémom od Nivey a Dove. Trochu sa obávam či parfumácia by nebola prisilná pre citlivú pleť. No ja som s ním nemala problém. Krém sa docela rýchlo vsakuje a pleť výborne hydratuje. Po natretí ostane celý deň akoby napitá, jemná a vláčna. Pleť ale po ňom nie je zbytočne mastná. Zhruba po mesiaci používania mi zmizli aj šupinky na čele a nose. Je dobrý aj ako podklad pod make-up.


Nočný krém


Je v podstate taký istý. Krásne vonia, no je oveľa hutnejší. Pleť v noci by mala dostávať viac hydratácie a výživy ako cez deň, keďže v noci pleť odpočíva a regeneruje. Krém je ozaj hutný dokonca aj pre mňa. Trošku horšie sa rozotiera aj vstrebáva. Dokonca aj zanecháva taký mastný film. Mne to teda na noc vôbec nevadí :-) Ráno sa síce zobudím trošku mastná, ale ranná hygiena to dá do poriadku.




Očný krém


Našťastie netrpím ešte vráskami. No to neznamená, že prevencia nie je dôležitá. Takže nemôžem potvrdiť redukciu vrások. No môžem potvrdiť ako je krém príjemný. Je z nich najľahší, i tak dlhodobo hydratuje očné okolie. Samozrejme pokožku nijako nedráždi a neštípe. Mňa štípala len, keď som mala ekzém okolo očí, čo nie je moc príjemné.


Líniu odporúčam všetkým kočkám 20+, koré ešte nepotrebujú krémy proti vráskam, ale chcú sa o svoju pleť začať starať. Pre súchú pleť je toto ideálna kombinácia. K týmto krémom sa s pokojným svedomím budem veľmi rada vracať. Krásne voňajú, nedráždia, hydratujú.



Krémy nájdete v mnohých drogériách. Nenašla som ich len v DM-kách. Chválim pomer cena výkon, pričom cena je nízka a výkon veľmi dobrý :-) Odporúčam!

Krásny deň!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)