10. októbra 2013

Rimmel Wake me up

AHOJTE!

Dáko som zmenila svoj názor pri kúpe tekutých make-upov. Začalo to v lete akonáhle som vyškrabala poslednú kvapku z Bourjois make-upu. Akosi ma opustil názor, že mi treba krycí make-up. Ja v prvom rade potrebujem hydratačný a taký, ktorý mi zjednotí pleť. A Rimmel túto časť spĺňa. Pozrime sa mu na zúbok.



Štandardne sa predáva v sklenenom obale s pumpičkou a objemom 30 ml. Má svieži a mladistvý image. Vo mne tento make-up od začiatku evokoval predstavu typu: zobudím sa po 3 hodinovom spánku ako strašidlo, nahodím omietku a je zo mňa Kate Moss :-) Samozrejme to tak nefunguje... bodaj by! Prečo som začala takto utopisticky hneď zo začiatku? Make-up by mal potlačovať známky únavy pleti pomocou "glow" efektu. Obsahuje malé rozžarujúce čiastočky, našťastie nie také, že budete žiariť ako upír na slnku zo ságy Twilight. V podstate len rozžiari pleť. Ja mám dojem, že ako tvár prepúdrujem, je efektu koniec.



Ja mám konkrétne odtieň 100 Ivory, čo je najsvetlejší. Mrzí ma, že má ružový podtón, ktorý začínam pomaly nenávidieť, lebo mi fakt nesedí. No make-up má slabú kryciu schopnosť, ktorá našťastie ten ružový podtón toľko nezvýrazňuje. Inak vo fľaštičke mylne vyzerá ako make-up so žltým podtónom. To robí ten oranžový uzáver.



Konzistenčne je make-up krémový, celkom hustý a hydratačný. Šupinky zvýrazňuje úplne minimálne. Pracuje sa s ním celkom dobre, nerobí mapy ani šmuhy a dá sa dobre vrstviť. Má SPF 15, čo je zanedbateľný faktor. Čo však mi naň vadí je jeho výdrž a oteruodolnosť. Výdrž síce nie je úplne najhoršia, ale keďže poslednou dobou som nonstop celý deň aktívna, je to poznať. O siedmej sa nahodím a k večeru na partiách čelo, brada, nos sa postupne vytráca. Nie však úplne. Najlepšie mi drží na líčkach, ale to len preto, lebo nosím aj bronzer a lícenku. (Ne)odolnosť voči oteru som si všimla, keď som 10 hodín bola zabalená v laboratórnom plášti. No a na bielej je všetko vidno. Aj to, čo nechcete. Teraz nosím mikinu, ktorá má vysoký límec.. kvázi namiesto šatky alebo šály. A tam to isté. 
Make-up určite neodporúčam kočkám, ktoré majú mastnú pleť. Ideálny je na suchú a normálnu.

Aby som to nakoniec dáko uzatvorila: make-up odporúčam každej, ktorá má suchú/normalnu a peknú pleť a priveľa neočakáva. Hodí sa na zimu, no na druhej strane sa otiera. Čiastočky rozžiaria pleť, no po prepudrovaní sa efekt utlmí. Výdrž taktiež žiadna sláva, jediné pozitívum je, že bude zapadať slnko o niečo skorej. Samé 50:50. Na druhej strane ho mám rada lebo je hutný, hydratačný a nevytvára masku.

Jednou vetou - Second skin s malou odolnosťou.

Majte krásny deň!


11 komentárov:

  1. tiež mám problém pri Rimmel make-upoch trafiť správny odtieň, neviem prečo ale tiež sa mi vždy zdajú do ružova aj keď na prvý dojem vyzerajú do žlta. ja väčšinou hľadám niečo dlhotrvácnejšie takže aspoň vďaka tebe viem že toto nie je pre mňa :)
    eR.Ka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na druhej strane ani moc žlté nie sú ono... ale tak dá sa to nejako obísť :-) prinajhoršom si ich pomiešam :-)

      Odstrániť
  2. Mám mastnejšiu T-zónu a suchšie líca, no a tento make-up som jedného času používala. Mne sedel, nerobil mi flaky, ani šupinky, nestrácal sa, vydržal a dokonca sa ani neotieral, čiže asi aj tu platí, že veľmi záleží od konkrétnej pleti a každému sedí ten istý výrobok inak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi hej... ale mne sa fakt dosť otieral :-(

      Odstrániť
  3. mám ho doma a jsem s ním vcelku spokojená, poměr cena kvalita je podle mne super:-)

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, súhlasím, že je pomer cena a kvalita je viac ako dobrá... len fakt škoda tej výdrže..

      Odstrániť
  4. Tento mi je vždy v DM sympatický, ale na moju pleť by bohužiaľ vhodný nebol :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne bol sympatický kvôli recenziám :D tak som ho kúpila :-) škoda odtieňu a výdrže, inak by bol fakt top..

      Odstrániť
  5. aj ja som si ho kúpila a nie je to nič pre mňa :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ružová ako prasiatko a,zaliezal mi veľmi do vrások a navyše ma dosť mastil. po každom použití som mala zarobené na pupáky :-/

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)