13. októbra 2013

MOTD: Inspired by Karolína Chomisteková

Páči sa mi tento look, lebo je dosť dobrý aj na jeseň. Každopádne to dopadlo nakoniec tak, že mi foťák zožral farby. Ale oči sa mi docela vydarili :-)

(web)

Postup líčenia je jednoduchý, trochu upravený podľa mojich možností. Na celej tvári dominujú oči, pery a líčka sú len doplnkom. Začala som tvárou, na ktorú som naniesla  make-up, korektor a púder. ďalej prišli na rad oči. Ako je už zvykom, na oči som aplikovala primer a tieňovala som od vonkajšieho kútika. Najprv najtmavšiu hnedú, zelené farbičky smerovali do vnútra. Tiež som začala najprv tou najtmavšou. V podstate som na celé líčenie potrebovala len 2 Gosh paletky a 2 štetce :-). Ukončila som to maskarou a vykresleným obočím. Originál by som mala použiť aj ceruzku na oči, ale ja som použila čisto len tiene.
Ako som spomínala líčka a pery, tie sa len jemne zvýraznili. Líčka broskyňovo ružovou a pery som zvolila nude s troškou ružového lesku do stredu pier. That's all folks! 

Len tieto dve paletky :-)

No a ako to dopadlo u mňa? Fakt nečakajte Chomistekovú :D... 



A detail na očká:



Pod okuliarmi sa to jemne stratí bohužiaľ, ale inak je to top líčenie na jeseň. Hodí sa fakt takmer ku všetkému :-)

Aké je Vaše top jesenné líčenie?



12 komentárov:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)