21. októbra 2013

Lush Seanik

Ako som bola v auguste v Brémach, priniesla som si jeden kúsok z Lush. Fakt obrovská škoda, že na Slovensku predajňu zrušili, lebo tento kúsok je naozaj dobrý. Tieto výlety do zahraničia treba vždy takýmto spôsobom zneužiť a priniesť si niečo, čo u nás nie je.

Predpokladám, že kozmetiku Lush poznáte, ale dajme si na úvod menšie zoznámenie :-)
Lush je prírodná hand-made kozmetika, ktorá zahŕňa najmä starostlivosť, ale nedávno do sortimentu zaradili aj dekoratívnu kozmetiku.
Výrobky sa vyznačujú originálnym štýlom, čo sa týka balenia, vôní a použitia. Pre mňa najzaujímavejšie sú tuhé šampóny, tuhé sprchové gély a peny do kúpeľa - balistiky. Ja som ukoristila tuhý šampón. Páči sa mi aj originálny názov tuhých šampónov - šampuk, ktorý dostal vďaka tvaru :-)

(web)

Ja som si ukoristila práve šampuk s názvom Seanik. Má modrú farbu, obsahuje kúsky rias Nori a puchratku. Vôňa je dosť výrazná a zvláštna. Mne osobne nevadí, aj keď verím, že niekomu sedieť nebude. No na druhej strane je neutrálna, takže šampuk môžu používať aj kočky, aj muži.
Pokiaľ si kladiete otázku: Ako sa tuhý šampón používa? Je to naozaj jednoduché. Stačí trieť šampukom o vlhké vlasy a vznikne Vám hustá a bohatá pena. Pení ako blázon, takže nemusíte vlasy tri hodiny drhnúť. Tie kúsky rias po čase odpadnú, ale nezamotajú sa do vlasov.

Toto je asi polovica pôvodnej veľkosti :D Omylom som vymazala fotky úplne nového šampuku.

Šampuk je určený pre všetky typy vlasov, ale ja by som odporúčala hlavne mastným. Dokáže totiž kompletne zbaviť mastnoty a taktiež dlho ich udrží čisté. Po použití radím naniesť na dĺžky kondicionér/balzám, keďže vysušuje. Po uschnutí sú vlasy voňavé nie toľko jemné, lesklé a celkovo pôsobia zdravšie. Vôňa sa drží vo vlasoch aspoň jeden deň. A pokiaľ vlasy nosím stále zaviazané v cupe alebo vo vrkoči, vydržia mi pekné týždeň. Takže na mastné vlasy naozaj odporúčam. Každý šampuk váži 55g a mňa v Nemecku stál 8 €. Škoda, že ho toľko ubúda.

Sodium Lauryl Sulfate (Sodium Lauryl Sulfate)gel z puchratky kadeřavé (CHONDRUS CRISPUS EXTRACT)parfém (PARFUM)mořská řasa Nori (ALGAE EXTRACT)jemná mořská sůl (MARIS SAL)mimóza absolue ( ACACIA DECURRENS EXTRACT)pomerančový květ absolue (CITRUS AURANTIUM AMARA FLOWER EXTRACT )jasmín absolue (JASMINUM GRANDIFLORUM FLOWER EXTRACT)Cocamide DEA (Cocamide DEA)*Limonene ( )CI 42045 (Colour 42045) 

Veľká škoda, že u nás Lush už nie je :-(

Krásny dník!


3 komentáre:

  1. Ďakujem za tip. Ja aktuálne používam Jumping Juniper, ten je určený na mastné vlasy a tiež spokojnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to skvele, ja som našla niečo dosť podobné na Sashe http://www.sashe.sk/Ponio/detail/citronrozmarin-zihlavovy-sampuch-30g a rozmýšlam, či si ho kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. eej to vyzerá dosť dobre.. aj to zloženie :-) a cena ešte lepšie :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)