8. októbra 2013

Interbeauty jeseň 2013

AHOJTE!

Po nejakej dobre sa zase ozývam, zdravá aj šťastná. No som v časovej tiesni a posledné dni som bola bez internetu a bez toho to nejde. Ale... Bola som v piatok s Arvonkou (http://arvonka-nails.blogspot.sk/)  a Suzi (http://beautybysuzi.blogspot.sk/na Interbeauty, ktoré sa konalo 3.-5.10. 2013. Popravde... nič moc. Tie, čo ste chceli ísť a nevyšlo Vám to, o nič ste neprišli. Veľa ľudí, hluku a to ja osobne fakt nemusím. Celé Interbeauty sa nieslo v nechtárskom duchu. Kozmetiky ako takej tam bolo dosť málo. A zdá sa mi to z roka na rok horšie.
Čo ma fakt potešilo bol stánok s kozmetikou Natura Siberica, Jordana, Milani, Gosh, Max Factor. V podstate stálice. Najlepšie zohrané tímy boli práve Max Factor a Gosh, ktoré mali aj najzaujímavejšie stánky. Vrcholom dňa tak či tak považujem obed so spomínanými dievčatami :-) ktoré pozdravujem!



Aby tento príspevok nebol taký suchý.... Vizážistka Veronika Huťková od Gosh Cosmetics predviedla aktuálny Gosh-look priamo na Miss 2013, Karolíne Chomistekovej. Nech je to s tými misskami ako chce, look bol urobený priamo v stánku pre okoloidúcich divákov. My sme mali tú možnosť počuť celý postup líčenia priamo od vizážistky. Ja som síce podobné robila, ale urobím ho ešte raz podľa originál postupu. Snažila som sa to aj zvečniť fotkami, tak sa môžte pokochať. Koniec koncov, Karolíne mám čo závidieť :D




Srandičky, srandičky :D



Celý tím pokope :-)

Ja si myslím, že Karolína aj keby mala desiatový sáčok na hlave tak bude vyzerať dobre :-) Má pekné a neobyčajné črty tváre. Veľké oči a plné pery :-) Radosť takú tváričku líčiť. Celkom tým vizážistkám závidím.

Ja som si z Interbeauty odniesla úplné minimum. Gosh Brow Kit, ktoré mi práve došlo a miniatúru laku na nechty od Orly <3 Nádhera!

Ten smiešny necht je len pre ilustráciu :D
Krásny deň!!


5 komentárov:

  1. Aj som chvilu premyslala, ze pojdem, ale nakoniec som odolala. A pozeram, ze som o nic neprisla. :-) A brow kit som si tiez teraz kupila,len som ho este nemala moznost vyskusat, tak som zvedava :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam len ten tmavý tieň.. ostatné sú príliš svetlé :-) a ako tiene sa nedajú použiť lebo sa zle rozotierajú

      Odstrániť
  2. Ja som ľutovala, že som si nenašla voľný čas, ale ako teraz čítam, tak nemusím zas toľko nariekať. To je škoda, že to takto upadá(teda česť MF a Goshu ako píšeš)...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten obed si musime niekedy zopakovat :) A ten Orly, k tomu sa neda povedat nic ine, len ach, nadhera <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)