17. októbra 2013

Halloween skull make-up

AHOJTE KOČKY!

Tak aj mňa dolapilo Halloween šialenstvo. Vlastne by som to celé ani nerobila, keby ma nečakal jeden taký večierok. Tak ako prvé som skúšala lebku. Je to vôbec prvýkrát, čo som niečo takéto vyskúšala. Poviem Vám, že si na to treba vyhradiť čas, len ja som bola tak netrpezlivá na výsledok, že sa mi triasli ruky :D Ale na začiatočníka sa to dá. 
Inak by to vyzeralo, keby som k tomu spravila nejakú tematickú fotku - vlasy, úškľab.... samozrejme všetky tieto veci ma napadli až keď som sa odlíčila. To bolo na tom asi to najhoršie (odličovanie) :D potom ešte keď som tieňovala, ako mi čierny tieň padal na ruky. No vyzerala som... prasiatko.

Tuna je vidno rozdiel medzi krkom a tvárou.. A to som použila trochu vaic podkladovej bázy pod make-up a biely púder.

Čo budete k tomu potrebovať?
Veľa bielej podkladovej farby (ja som použila len púder), veľa čiernej ceruzky, linky... veľa !čierneho! tieňa a veeeľa trpezlivosti a pevnú ruku.

Tu som sa samozrejme pohrala s farbami v skutočnosti to vyzeralo ako na prvej fotke. A je vidno, že ceruzka je tmavšia ako tieň... chyba č. 1

Na youtube je takýchto videí neúrekom a teraz sa mi strašne páči video, ktoré spravila Michelle Phan :-) A aj na tento look sa chystám ... uvidíme.
Keď s týmto make-upom naostro, už viem čoho sa mám vyvarovať :-). Treba mi robiť tenšie linky a tie zuby som úplne pokašlala. Ale som sa dobre pri tom zabávala... takéto koniny ma vždy viac bavili ako seriózne veci :-)

Plánujete na nejakú party? Ak áno, viete akú masku budete mať?


7 komentárov:

  1. super, moc se ti to povedlo, hrozně se mi líbí, jak si vystínovala čelo:)

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  2. woow vyzerá to bombovo :) ozaj strašidelné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné. Šikovná si!

    Pozývam ťa na môj blog: momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. waaau, to vytieňované čelo je super :) škoda , že u nás Halloween nie je taký oslavovaný :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)