28. októbra 2013

Dermacol Love Lips

Po dlhšej dobe zdravím!

Vďaka spolupráci s Dermacol som mala možnosť vyskúšať "zamilovaný" balzám na pery. Sú kópiou balzámov Baby Lips od Maybelline. Oba balzámy sa vyznačujú sladkými a farebnými obalmi s rôznymi príchuťami.

(web)

Je dostupných 6 odtieňov (príchutí a vôní) a každý odtieň nosí nápis Láska v rôznych jazykoch. Ja mám odtieň 03 Amore, ktorý je melónový. S výberom sa trafili priamo do čierneho :-)



Obal balzámu pozostáva z tenkých a nekvalitných plastov. I keď na prvý pohľad tak nepôsobí. Vrchnák sa veľmi ľahko praskne a potom nedrží. Dizajn balzámu je inak vyšpekulovaný. Strašne sa mi páči samotný tvar tyčinky balzámu. Má tvar srdiečka, ktorý si docela dlho udrží aj po dlhšom používaní. Balzámy pekne voňajú, tento melónový podľa mňa nepôsobí tak umelo ako ostatné. Napríklad čokoládový mi strašne smrdel :D



Čo sa týka pigmentácie, ja by som ho zaradila medzi tónujúce balzámy. Takže pigmentácia je postačujúca. Jemne pery nafarbí a zvýrazní. Ideálne na bežné nosenie alebo pre dievčatá, ktoré nemajú rady výrazné rúže. Keďže je to balzám, tak výdrž nie je bohvie čo. Rýchlo sa z pier stráca a neprežije ani druhý dúšok. Hydratácia je fajn, ale len na udržanie pekných pier. Na liečenie popraskaných a suchých pier je prikrátky, ale to som od neho ani neočakávala. 
Balzám je veľmi príjemný s krémovou konzistenciou, no nie je to niečo z čoho by som padla na zadok alebo by som to vychválila do nebies. Pokiaľ však chcete mať na perách len jemný farebný nádych, neoľutujete.
Neviem ani čo by som k tomu mala viac dodať, možno len pár info na záver - SPF 15, objem - 3,5 ml za cenu 2,99 € na Dermacol e-shope.

Pekný štart do nového týždňa!


4 komentáre:

  1. ja mam hroznovy vyberala som si ten najbledší ale aj tak je to taka ružova farba čo ju vidno ale nevadi :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne tiež čokoládový smrdel :D
    A tento Amore mám aj ja, je úžasný :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nevím, ale zatím mě nějak tyto love lips nezaujaly..

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)