15. októbra 2013

3x Blanchette B

AHOJTE!

Dnes mám pre Vás pripravenú rýchlo recenziu 3 produktov od Blanchette B. Mali ste možnosť si prečítať o jednom ich výbornom produkte - micelárnej vode, no zvedavosť ma neopustila a tak pribudli ďalšie na testovanie. Blanchette B je značka, ktorá spadá pod reťazec Kaufland. Je veľmi lacná - v priemere sa výrobky pohybujú okolo 2€. Preto prišlo spolu s micelárkou vodou príjemné prekvapenie. No teraz sa ódy, žiaľ, nebudú konať.


2-Phase eye make-up remover

Už podľa názvu je jasné, o čo pôjde. Je to dvojfázový odličovač s výťažkom mandlového mlieka, ktorý by mal dokonalo a jemne odstrániť make-up z očí. Pre mňa je tento produkt must have, no nie práve od Blanchette B. Odličuje veľmi dobre, no páli v očiach aj keď je minimálne parfumovaný. A to tak, že nie pri odličovaní, ale až po ňom. Ešte by sa jej dalo vytknúť to zamasťovanie, ale suchú pleť sa to dá. Je jasné, že ho na oči už nepoužijem, lebo som trpela jak kôň.


Odličovanie vodeodolnej maskary - 1. ťah

2. ťah

Wellnes shower gel - Deluxe Care

Klasický sprchový gél s vitamínovým komplexom a jediný z troch produktov, ktorému ani nemám, čo vytknúť. Je veľmi jemný, čo do vône aj pocitu na pokožke. Parfumácia je nevtieravá a čistá. Penivosť je u toho sprchového gélu menšia a to možno spôsobuje, že pokožka nie je vysušená. V konečnom dôsledku je fajn, no pre mňa trochu nuda.




Softening Foot Cream

Krém na nohy s obsahom jojobového oleja a allantoínu. Aj napriek zjavne sympatickým prísadám krém je pre nohy nedostačujúci. Na pohľad hutný krém hydratuje asi 2 hodiny po namastení. Natriete, rýchlo sa vsiakne, potom príde príjemný pocit a o 2 hodiny sme zase na začiatku - môžete znovu natierať. Tá rýchla vstrebatelnosť ma prekvapila, ale to je asi všetko. Vôňa je výrazne mentolová.




Tak krásny deň všetkým!!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)