22. septembra 2013

Súboj gélových liniek

AHOJTE KOČKY!

Za nejaký čas počas hľadanie tej "pravej" sa mi tu nahromadili nejaké gélové linky. Používam ich už strašne dlho počnúc známej Essence gélovej linky, no recenzia tu ešte nebola. Tak som si nakoniec povedala, že spravím spoločnú porovnávačku. 
Všetky linky sú ľahko dostupné a finančne nenáročné. Postupne Vám predstavím 4 značky - Essence, Catrice, Oriflame, Rimmel; a môj názor na nich. Budem sa snažiť to spísať čo najprehľadnejšie aj s testom odolnosti. Niečo podobné ako som robila s bázami pod očné tiene :-)


Na úvod by som len rada poznamenala, že gélové linky by sa mali vyznačovať vysokou pigmentáciou, ľahkou manipuláciou a dlhotrvácnosťou. Aspoň ja to takto vidím.

1. Essence Gel Eyeliner - 01 Midnight in Paris 
Obal: Sklenený so skrutkovacím uzáverom.
Pigmentácia: Vyhrala na plnej čiare a zo všetkých testovaných sa mi zdá najlepšia.
Konzistencia: Na môj vkus je trošku tuhšia. Prijala by som viac gélovitejšiu pre jednoduchšiu aplikáciu. Bola taká od nova a teraz postupne schne ešte viac. Takže jemne hrudkuje a častejšie ju musím naberať.
Trvácnosť: Linky vydržia na očiach celý deň a podľa mňa aj noc s jednou chybou. Cez leto sa mi otláčali a to je u liniek dosť nežiadúce. Vodeodolné.






2. Catrice Gel Eyeliner - 050 Black Jack with Goldie Hawn
Obal: Sklenený so skrutkovacím uzáverom
Pigmentácia: Dobrá, no hrošia ako u predchádzajúcej.
Konzistencia: Tuto sa mi zdá taká suchšia, ale to môže byť spôsobené zlatým shimmerom. Inak sa nanáša prekvapujúco ľahko.
Trvácnosť: Je podobná ako u Essence - veľmi dobrá. Táto linka už nemá tendeciu sa otláčať. Vodeodolná.




3. Oriflame Studio Artist Gel Eyeliner
Obal: Sklenený so skrutkovacím uzáverom.
Pigmentácia: Veľmi mizerná. Mne sa páčia ostré čierno-čierne linky. Táto to fakt nezvláda.
Konzistencia: Taktiež suchšia, dosť hrudkuje a ťažšie sa nanáša. Na naozaj čierne linky by ste museli naniesť niekoľko vrstviev.
Trvácnosť: Tak vydrží niekoľko hodín na očiach, no v teste dopadla najhoršie. Nie je odolná voči oteru ani vode.






4. Rimmel Waterproof Gel Eyeliner - 001 Black
Obal: Plastový so skrutkovacím uzáverom. Spolu s praktickým štetčekom.
Pigmentácia: Veľmi dobrá, ale nemôže sa s ňou šetriť na oku, lebo vytvára čiarky, cez ktoré presvitá koža.
Konzistencia: Táto sa mi páči najviac je naozaj gélovo masielková. Dobre sa naberá aj nanáša. Jediným mínus - dlhšie schne a vďaka takejto konzistencii vytvára čiarky. To sa dá vyriešiť tak, že nanesiete hrubšiu vrstvu.
Trvácnosť: Vydrží podobne veľmi dlho ako Essence.




A nakoniec by som prešla k malému testu. 
Na prvom obrázku sú swatche všetkých štyroch gélových liniek, ktoré sú označené číslami tak, ako som ich v článku rozoberala. Ďalej prikladám fotografie z testu.



Najprv som linky trela čistým tampónom

Nasledovala voda, ako vidieť tak medzi týmto a prvým obrázkom nie je takmer žiadny rozdiel. Z toho usudzujem, že všetky sú vodeodolné :-)
A nakoniec micelárka :-)
Ako posledné som použila dvojfázový odličovač a to z liniek pochopiteľne nič neostalo. Tak som to ani nefotila.

Z testu najlepšie vyšiel Essence, Catrice a nakoniec Rimmel. Linky z Oriflame nezvládli pigmentáciu ani oter. Rimmel i napriek očividne ľahkému odlíčeniu pekne držia a neotláčajú sa. Takže s týmito tromi určite nič nestratíte. Pokiaľ viem tak linky od Essence sťahujú z trhu, tak chytro by som si ešte po ne zbehla... ak teda ešte sú. Catrice linky sú veľmi podobné tými od Essence a Rimmel zase sú krásne krémové.

Tak akým by ste dali prednosť Vy?

Krásnu nedeľu!


8 komentárov:

  1. Ja mám veľmi rada tie od Essence, ale chystám sa kúpiť gélovky od L´Oreal, na ktoré som čítala pozitívne reakcie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj na tie som čítala chválu :-) Ja keď som kupovala tie od Rimmel, tak som sa rozhodovali aj medzi L'Oreal :-) tak inokedy...

      Odstrániť
  2. tá linka od essence ma už niekoľkokrát zaujala či už v obchode, alebo v nejakom článku avšak nelinkujem si oči:D ale vyzerá veľmi sympaticky:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by si si to rozmyslela, tak poponáhľaj sa s tým od Essence :-)

      Odstrániť
  3. super porovnání, linky essence mám a nebyla jsme z nich nadšená. nejraději mám loreal super liner gel intenza

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie si kúpim, ak nejakú vypotrebujem...to bude tak o 10 rokov :D

      Odstrániť
    2. Tie si kúpim, ak nejakú vypotrebujem...to bude tak o 10 rokov :D

      Odstrániť
  4. mám Catrice som spokojna ja linky nosím denno denne,.....pokial viem essence už tuto linku nevyrába

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)