25. septembra 2013

MOTD: Autumn brown

AHOJTE!

Najprv som chcela burgundy, ale zistila som, že burgundy tiene ani nemám :D Tak tu bude opäť hnedá. Asi sa jej tak ľahko nezbavím.

A mám rada svoje okuliare, lebo pod nimi výrazné líčenie nevyzerá tak výrazne ako v skutočnosti je. To je čaro hrubých rámov :-)

Fuh vyzerám tam ako Morticia :D a to umelé svetlo mi vyretušovalo xicht...

Milujem výrazné rúže! Určite ste postrehli aké rúže letia počas jesene - tmavé. Ja mám síce oranžový, ale inak hnedé, fialové, vínové... ale pozor! Netreba to preháňať potom s očami. Na toto MOTD by som okrem rúžu chcela poukázať na to, že dievčatá, ktoré nosia výrazné okuliare, sa vôbec nemusia báť výraznejšieho make-upu. Takto to vyzerá veľmi jemno. Ale detial je troška iný.




Momentálne uprednostňujem niečo podobné :-) Proste výrazné do očí bijúce pery nikdy nevyjdú z módy. Tak ako sú vlasy korunou krásy, tak ja narúžované pery považujem za symbol ženskosti. 

A keby ste chceli vedieť, čo som použila:

Tvár:
Rimmel Wake me up - 100 Ivory
Gosh BB Skin Perfecting Kit - Light
Dermacol Invisible Fixing Powder

Oči:

Obočie:

Pery:


Tých jesenných MOTD bude určite viac a budem sa snažiť, aby to nebola zase hnedá. Alebo máte nejaký nápad? Šup sem s ním :-)))

Tak si užite stred týždňa!


9 komentárov:

  1. mám předpřipravený článek o podzimním líčení a přesně takovou barvu rtů jsem zvolila také !:-). jinak krásné líčení

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne, na den perfektne, velmi sa mi páčia tiene na očiach, na jesen ideálne líčenie ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej, je to také jednoduché na deň :-) ďakujem pekne :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)