9. septembra 2013

Líčenie: Jemné zelené smokey

AHOJTE!

Včera som chcela natočiť prvé video, ale moji kamaráti vždy vedia vyrušiť v pravý čas, tak som zbierala huby. Teda tých pár nešťastníkov, čo si nikto nevšimol :-) Ja síce huby neľúbim, ale rodinka si pochutila. Keďže noc prežili, usudzujem, že som zbierala správne :D Okrem tých pár húb som prišla k pekným škrabancom na rukách. No viete, všetko bolo vyzbierané, tak som zbierala tam, kde väčšina zdravých ľudí nechodí. V 2 metrovej tráve plnej malinčia a mladých borovíc. Au! Našťastie som si ani zvieratko (kliešťa) so sebou nepriniesla :-)
No okrem tohto som stihla spraviť narýchlo líčenie. Na stránkach Gosh nájdete tohto ročnú víťazku Miss, ktorá je nalíčená podobne. Aspoň teda tou istou paletkou.


Líčenie je veľmi jednoduché. Hodí sa k hnedým alebo zeleným očiam, a je stvorené k jesennému počasiu.

Btw. moja sestra nechcela veriť, že mám zelené oči :-) I keď sú skôr hnedozelené - dosť záleží od svetla.

That's all folks! Have a nice day :-)


10 komentárov:

  1. Krásne líčenie, tú paletku som už dlho nepoužila, musím to napraviť! Je presne ideálna na jeseň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pekne. Inak tiene od Gosh mam velmi rada, su spolahlive a dobre sa s nimi pracuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa páči tá zamatová konzistencia... nie, že by som mala extra prehľad, ale zdá sa mi dosť originálna :-) a ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. krásne, ja mam tiež hnedozelene oči a podla svetla sa dosť menia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, hnedozelené sú také mačkovité ;-)

      Odstrániť
  4. paletka je krasna a k ociam ti velmi sekne. ja sa sice velmi netienujem, ale o takychto odtienoch uvazujem uz dlhsie,ze si este dokupim, takze dakujem za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. paletku som recenzovala ešte skôr, ak by ťa zaujímala recenzia je tu na blogu... tieto tiene sú kvalitné a veľmi príjemné :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)