24. septembra 2013

Hnedá je dobrá

.. hlavne na jeseň :-))

AHOJTE!!

Tie fotky na bloggeri vyzerajú dáko choro :-(

Dnes som tu opäť s novinkami. Dajme tomu tak 50:50. Ukážem Vám tiene  a ceruzku na oči z dielne Gosh Cosmetics.



Tiene Quattro Eyeshadow rozoberiem v skratke, lebo tu bolo o nich dosť popísané, podrobná recenzia TU :-) Názor som od vtedy nezmenila. Stále si myslím, že ich štruktúra je jedinečná, akoby hodvábna. Tiene nie sú matné ani trblietavé. Majú veľmi jemnú perleť, ktorá nepôsobí lacno. Dobre sa s nimi manipuluje, sú dobre pigmentované a dobre držia. S bázou úplne špičkovo. Mnohé sa zhodneme, že tiene robiť vedia :-) Paletka, ktorá mi pribudla v odtieni - Driftwood, je zaujímavá zemitými farbami. Dajú sa použiť aj na denné, aj večerné líčenie. Ja na obyčajné nosenie preferujem prirodzené farbičky.

Bez bázy a tiež vyzerajú veľmi dobre :-)

S bázou
Takže super, tieniky odporúčam :-) Stačí si len vybrať odtieň. Nájdete vo Fann Parfumériách v 10 odtieňoch :-)

Také pochmúrne fotky teraz vymeníme za troška farebnejšie, lebo vonku je fuj počasie a hento je fakt nuda... Máte rady Simpsonovcov? :-)))




Ďalším produktom je ceruzka na oči The Ultimate Eyeliner taktiež v hnedej farbe - 04 Brownie. Tiene s ceruzkou sa výborne dopĺňajú. Ceruzka je vysúvacia v plastovom obale. Na druhom konci ceruzky sa nachádza smudger a strúhatko (2v1). Ten smudger je výborná vec. Je to gumová pomôcka na rozotretie ceruzky, aby nepôsobila tvrdo a prísno. Strúhatko moc nepoužívam, lebo si myslím, že je to u takejto vysúvacej tužky plýtvanie produktu.






Samotná ceruzka je mäkká a krásne pigmentovaná. Na očiach drží celý deň. Neotláča sa, nerozmazáva ani nič podobné. Dokonca mám s ňou ťažkosti pri odličovaní micelárnou vodou. Aj tu teda platí - zlatý dvojfázový odličovač. Ani tomuto produktu nemám, čo vytknúť, lebo spĺňa účel ceruzky výborne.


Hore je linka jedným ťahom a dole je rozotrená smudgerom.

A ešte bonus na záver - obidva produkty na oku po celom dni. Fotky sú robené o 5 poobede. Už tu takéto nedávno bolo... viem opakujem sa strašne, ale mne sa to páči :-) Vkusné a jednoduché.


Btw. páčia sa Vám fotky na takom nejakom podklade?? Alebo mám kašlať na to?


Tak krásny zbytok dňa, mňa momentálne poráža z môjho harmonogramu :-)








6 komentárov:

  1. Simpsonovcov mám rada, aj pekný obrázok si vybrala, ale tá ceruzka mi na ňom trochu zaniká. Možno by bolo lepšie voliť nejaké menej nápadné a pestrofarebné pozadie. Produkty inak vyzerajú super a značku GOSH mám čím ďalej tým radšej.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ¨ta tužka se mi hodně líbí.., jinak simpsonovi mám moc ráda a je to super nápad :-)

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tieto tiene mám presne od Goshu vyhliadnuté, jednoduché farby na každý deň...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz majú 20% zľavu na všetky tiene :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)