4. septembra 2013

Dermacol a ich Klub krásy

Máte rady Dermacol? Teraz máte jedinečnú možnosť do 15.9. získať 8€ na nákup v ich e-shope. Platí aj pre nové, aj stále zákazníčky. I táto možnosť má však svoje pravidlá: kredit na konte Vám po naskočení platí len 3 dni. Myslím, že nie je o čom a treba túto možnosť využiť. Bratislavčanky majú výhodu aj v tom, že nemusia platiť poštovné a jednoducho si objednaný tovar vyzdvihnú :-) I ja už mám objednané.

Okrem tohto, máte aj iné výhody po registrovaní v Klube krásy. Ku každému nákupu získate vzorky zadarmo a so zvyšujúcou sa hodnotou nákupu, dostanete aj adekvátny darček. Viac sa dozviete TU.

Nedávno mi bola ponúknutá spolupráca, ktorú som s radosťou prijala, pretože Dermacol považujem za kozmetickú stálicu na československom trhu. A ich výrobky ma bavia testovať. Niekoľko z nich ste už mali možnosť vidieť a tie aj pravidelne používam. Momentálne mi prišli veci na testovanie, ale bohužiaľ sa k ním dostanem až cez víkend. A popis mojej mamy mi fakt nestačil :D, takže sa nechám prekvapiť a teším sa :-)


4 komentáre:

  1. chcem sa opýtať, či je možné objednať len za ten kredit 8 eur.. že vlastne by som platila len poštovne? (a to je kolko? :D ) diki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je možné si objednať aj len za tých 8€, ale aj viac... a poštovné je 3,95 :)

      Odstrániť
    2. a ked objednam len za 4 tak potom vlastne sa mi odrata aj poštovne?

      Odstrániť
    3. ja myslím, že hej :-) šak vyskúšaj a uvidíš či ti to odráta :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)