13. septembra 2013

Dermacol Emerald Magnum Mascara

AHOJTE!

Možno ste si všimli, že mi pribudla spolupráca so značkou Dermacol a som z nej naozaj potešená. Dostala som na otestovanie 3 produkty a dnes Vám predstavím jednu z nich - úplnú novinku z ich dielne - Emerald Magnum Mascara. V 90. rokoch minulého storočia (ako to zvláštne znie) boli v móde farebné maskary a teraz sa to pomaličky vracia. No prečo nie? S farebnými prišiel Rimmel a teraz aj naša takmer domácka značka :-)



Na testovanie mi prišiel tyrkysový odtieň - na oficiálnych stránkach sa nazýva smaragdovo zelený. Ale to je detail, že mi príde viac modrá ako zelená :-) Na výber inak máte zo 4 odtieňov - smaragdovo zelená,  nebesky modrá, elektrizujúca fialova a čokoládovo hnedá. Všetky vyzerajú veľmi pekne a keby som si mala znovu vybrať, tak si vyberiem presne tú tyrkysovú. Ako by vedeli, čo mám rada :-)


Obal riasenky je jednoduchý a smerom k vrchnáčiku sa rozširuje. Každý odtieň má svoju farbu obalu, tak ľahko si spoznáte svoju riasenku. Kartáčik nie je plastový, má klasické štetiny. Ja mám všetky riasenky s plasťákom, takže môj prvý dojem bol: "Čo s tým mám robiť?". Ale je to o zvyku. Kartáčik nenaberá veľa farby a je pomerne veľký.
Maskara sľubuje: dodanie objemu, prehĺbenie výrazu, zahustenie, predĺženie, dlhotrvácnosť a riasy bez hrudiek. 
Môj postreh: Maskara riasy predĺži úplne bez problémov. Čo sa týka toho zahustenia, v podstate som to nepostrehla u žiadnej objemovej maskare. Za čo môžem dať ruku do ohňa je dlhotrvácnosť. Vydrží celý deň ako pribitá. Je totiž vodeodolná a len tak ju niečo nezlomí. Na odlíčenie nestačí ani micelárna voda, ale až dvojfázový odličovač. Hrudkovatie úplne minimálne. Jediným čím som si nie istá, je zlepovanie. Niekedy som spokojná s maskarou a niekedy mám pocit, že trochu zlepuje riasy. Som veľmi zvedavá po nejakom mesiaci, či sa v tomto nezlepší po jemnom vyschnutí farby. Aj to sa môže stať. Samozrejme sa môžte pozrieť na fotky a dať mi prípadne dole vedieť, či sa mýlim a ako sa Vám maskara páči.




V konečnom dôsledku som spokojná, páči sa mi farba aj výsledok. Maskaru používam vo svoje lazy dni, kedy sa mi absolútne nechce maľovať alebo nemám jednoducho čas. Vytvorí na riasach pekný efekt a pritom nie je vyslovene neprirodzený. Farba na riasach nekričí, len ich tónuje. Riasenka je príjemným spestrením akéhokoľvek líčenia. Kľudne si môžu dopriať aj vyššie ročníky, lebo nepôsobí výstredne ani lacno. Dokonca aj moja maminka si ju do práce dala :-), ale všimla si to až keď jej povedali, že ide s dobou :D Myslela si, že je to čierna maskara... no stáva sa :-)

Cena: 7 ml - 7,69 eur

Zatiaľ krásny piatočný dník, mňa čaká teraz cesta domov a ťažký víkend :-)


4 komentáre:

  1. Vyzera to super! Ja mam farebnu Vamp! od Pupa v elektrickej modrej a bol to moj najvacsi letny milacik :) uz dom ju vsak zazimovala,k nemozem si pomoct, ale na jesen a zimu mi farebna spirala vadi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá veľmi dobre :) aale mohli by pridávať k farebným riasenkám aj bielu a farba by oveľa viac vynikla :))

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)