19. septembra 2013

Back to school!!

AHOJTE!

Vyzerá to, že som opozdilec, ale mne sa začína škola až v pondelok. Keď Vám mám pravdu povedať... vysoká škola je super, nenormálne sa teším na všetko či už drinu alebo zábavu. Počítam s tým, že ma čaká drina, lebo popri škole aj pracujem. Vlastne ja to aj tak chcem, lebo to pre mňa znamená ohromný štart do budúcnosti, keďže robím skoro to isté, čo študujem. A som rada, že všetko, čo robím, je aj mojim koníčkom... takže som šťastný človek :-)
Už neviem koľko rokov mám tradíciu, že cestou do školy si púšťam pesničku, nečakane s rovnakým názvom, Back to school od Deftones. Hodím ju nakoniec článku, len upozorňujem, ak nemáte rady tvrdú hudbu tak to ani nepúšťajte :-))

A ako sa taká priemerná vysokoškoláčka šminkuje? V škole s mierou - nerada som stredobodom pozornosti kvôli fuchsiovému rúžu :-) Tak taká jemná klasika. Vlasy nosím často vo vrkoči. Asi najpraktickejší účes pre takmer metrové vlasy. Málokedy ich nosím rozpustené - je to extrémne nepraktické pri narábaní s kyselinou a aj tie priťahujú pozornosť. 

Fotené v mojej skromnej bratislavskej izbietke :-)

Dnes ráno som mala tak vynikajúcu náladu.. i keď vonku počasie na zaplakanie, ale tak netreba si takými vecami kaziť radosť :-) Našťastie mne stačí málo k radosti. 

Líčenie jednoduché a okrem neho preferujem aj jednoduché a pohodlné oblečenie. Zvyčajne rifle, triko, mikinu, tenisky. Nič nezvyčajné. Málokedy ma vidíte v elegantnom, lebo sa vo mne stále ukrýva rebelantský duch :D Vlastne to, že nemusím mainstream je určitý druh rebelstva.

Čo som použila?

Tvár
Rimmel Wake me up 100 Ivory
Catrice Camouflage Cream - 020 Light Beige
DermacoI Invisible Fixing Powder
Benefit Hoola Bronzer
Bourjois Little Round Pot Blush - 33 Lilas D'Or

Oči
Artdeco Eyeshadow Base
Gosh Quattro Eyeshadow - Driftwood
Gosh Ultimate Eyeliner - Brown
Gosh Catchy Eyes

Obočie
Gosh Brow Kit (už dochádza fňuk)

Pery
Dermacol Love Lips - 03 Amore

Na niektoré produkty som ešte nerobila recenziu, ale všetko časom príde :-)



A ako usilovná študentka som si kúpila infantilnú tašku cez rameno :-)



Do Gola tašiek som sa zamilovala na prvý pohľad ešte pred 2-3 rokmi, keď som ich zazrela v Tescu My na Kamennom. Ani neviem či ich ešte majú. Ja som svoju kúpila cez net a už sa fakt nedajú nikde zohnať (na nete). Takmer všetky Gola tašky sú "imidžovky".Veľkosť je taká akurát na zošity, malý peračník a všetky tie veci, čo vidíte aj na fotke vyššie. Inak tá vypadnutá voňavka je Puma Sync a už len kvôli nej ľutujem, že leto je dávno fuč. 

Viac tašiek na http://www.gola.co.uk/gola-classics-c1/bags-c17

Hej a aby som nezabudla ten Deftones - ešte raz upozorňujem..nie je to hudba pre každého :D


Tie, ktoré ste si to pustili - dúfam, že ste sa nezľakli :-)) Ale neni to to najtvrdšie, to mi verte :-)
Tak pekný deň a nech sa darí!


8 komentárov:

  1. Hezký článek a hezké jemné líčení :) Já už do školy nechodím, ale ráda na to vzpomínám ;)Sluší ti to !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako ti to svedčí, tie okuliare sú strašne super! Ja tiež začínam až v pondelok, ale mám z toho také zmiešané pocity :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooj ďakujem.. neboj všetko bude fajn :-) vysokoškolský život je super :-)

      Odstrániť
  3. juuuj krásne okuliaree :) a skoro metrové vlasyyy ..závidím :)

    Pozývam ťa na moju Giveaway - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)