10. septembra 2013

Avène mini test krémov

AHOJTE KOČKY!


Mala som možnosť testovať vzorky krémov Avène, ktoré mi zaslali z parfums.sk. Viem, že nie je úplne ok vyvodzovať extra závery zo vzoriek. Ale mne vzorky vydržali niečo cez 2 týždne, takže približná predstava tu určite je.

Obidva krémiky sú určené na suchú pleť. 


Avène Antirougeurs Jour


Krém je určený nie len na suchšiu pleť, ale aj na pleť, ktorá je citlivá a má sklon k začervenaniu (hrozné slovo). Bola mi poslaná 5 ml vzorka a vydržala mi fakt dlho. Normálne sa predáva 40 ml :-) No nebudem kecať dopredu. Krém má jemnulinko zelené sfarbenie. Má hustejšiu krémovitú konzistenciu a príjemnú veľmi jemnú parfumáciu. 



Krém ma veľmi prekvapil v niekoľkých bodoch:
1. Po nanesení sa hneď vstrebá
2. Hydratácia je neuveriteľná, ešte som sa s takou nestretla u žiadneho krému. Pleť je "napitá" až do večera. A rozhodne nemáte pocit mastnoty alebo ťažkosti na tvári.



Za tie dva týždne používanie krému sa mi pleť zlepšila. Mám totiž suchšiu pleť s tendenciou šupinatieť a mám takú zvláštnu krupičku na lícach. Všetko zmizlo.
Bohužiaľ nedokážem posúdiť ako pôsobí na rosaceu (začervenanie), lebo ňou netrpím. Jediné, čo môžem povedať, že som nemala podráždenú pleť ani nič neobvyklé práve naopak (ešte že.. ale aj to sa stáva s krémami na citlivú pleť). Krémik bol vážne balzám na tváričku, bolo vidieť ako si pleť hovela a bola fakt zdravšia. Inak má SPF 20, neobsahuje parabény a namiesto klasickej vody je použitá Avène termálna voda, ktorá má liečivý účinok. Keď som prišla na dno vzorky, bola som fakt nešťastná ... Prečo mi neposlali plné balenie???  :D
No vidím to tak, že ako miniem moju aktuálnu starostlivosť prásknem sa po vačku, lebo to za to stojí. Kúpite v každej fajn lekárni. A keď sa budete na farmaceutky pekne usmievať, aj vzorky by Vám mohli poskytnúť :-), no plné balenie je celkom investícia - okolo 20€. Krém majú aj na parfums.sk za 19,30€.



Avène Cold Cream


Tento krém je určený na veľmi suchú pleť. Cold Cream názov napovedá, že krém je vhodný do zimného a sychravého počasia. Môžem to potvrdiť, lebo je veľmi hutný, ťažšie sa rozotiera a vstrebáva. Na pokožke vytvorí film, ktorý chráni pokožku pred mrazom. Túto schopnosť mu zabezpečuje biely včelí vosk. Krém je dosť ťažký, pre moju pleť už nevhodný - maximálne tak na sánkovačku :-) Neviem si predstaviť, že by som na ňom mala mať aj make-up. Taktiež je jemno parfumovaný a má bielu farbu.


Dá sa ale použiť ako nočný krém, kedy pleť znesie a potrebuje oveľa viac. Pleť je po kréme tiež vyživená a napitá. Ale toto už nie je moja šálka kávy :-) Pre kočky, čo chodia na lyže alebo zimnú turistiku je tento krém podľa mňa dobrým pomocníkom, aaale nemá SPF. Stále máte možnosť najprv vyskúšať vzorky :-) Keďže si dávam načas, tak tento krém zrejme z parfums.sk stiahli z predaja. Ale dá sa zohnať samozrejme aj v lekárniach.


Lekárenská starostlivosť o pleť je podľa mňa o 5 tried kvalitnejšia ako drogériová.. no i drahšia. Mať kvalitný krém na tvár je alfou a omegou zdravej a krásnej pleti. Ale nájsť ten prvý je dosť orieškom. Dávam do pozornosti túto stránku http://www.lekarenkrasa.sk/Mávajú často zľavy a aj bez zľavy je kozmetika o niečo lacnejšia :-)


Aké krémiky používate? Našli ste už ten svoj "pravý" alebo ho len hľadáte? 

Krásny dník :-)


1 komentár:

  1. Hm, tak s tým prvým Avene si ma nalomila... výhoda je, že ho majú v drogerke. Ale na mojom Wish liste je predsa len Shiseido, tak snáď sa už dokopem si ho objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)