6. augusta 2013

One word TAG

AHOJTE!

Po dlhšom čase som sa rozhodla urobiť ďalší TAG, ktorý ma zaujal. Zároveň je to pre mňa výzva odpovedať na otázky (vety) jedným slovom, lebo moja "klapačka" nebýva dlho zatvorená :-) a často mám posledné slovo... hlavne teda doma. So enjoy!

(web)

1. Tvoje vlasy: Dlhé
2. Obľúbená vec: Nemateriálna
3. Sen z minulej noci: Divný
4. Obľúbené pitie: Ovocné
5. Vysnívané auto: "Brouk"
6. Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš: Izbietka
7. Tvoj strach: Smrť
8. Čo by si chcela byť za 10 rokov: Zdravá
9. S kým si strávila včerajší večer: Sama
10. Čo nie si: Povrchná
11. Posledné, čo si robila: Počúvala
12. Čo máš na sebe? Oblečenie
13. Tvoja obľúbená kniha: Bukowski
14. Posledné, čo si jedla: Kukuricu
15. Tvoj život: Zaujímavý
16. Tvoja nálada: Výborná
17. Tvoje leto: Pracovné
18. Kedy si sa naposledy smiala: Dnes
19. Najobľúbenejšia víkendová činnosť: s Rodinou
20. Tvoj počítač: Prehriaty
21. Pivo: Akékoľvek
22. Zima? Sranda?
23. Dovolenka: Služobná
24. V mojej posteli: Ja
25. Láska? Nedohľadná


Tento TAG ma veľmi bavil, lebo o človeku niečo vypovie... i keď len jedným slovom :-) Ste skúpe na slovo? Alebo kde že :D ako ja..


3 komentáre:

  1. Tento tag som čítala v poslednej dobe na viacerých blogoch a je to ozaj dobrý nápad. Rada som si ho prečítala aj u teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čo máš na sebe? Oblečenie :D .. rozmýšľam, že spravím tiež tento tag :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) hej určite urob a potom sa podel :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)