27. augusta 2013

Nová hračka

Už dlho sa zahrávam s myšlienkou - potrebujem nový fotoaparát, a konečne som sa k tomu odhodlala. Nakoniec som si vybrala bezzrkadlový foťák Nikon 1 V1 s výmennými objektívmi. Nejako som si povedala, že zrkadlovku plne nevyužijem a ešte stále mám možnosť si ju požičať. Podľa recenzií a hodnotení vyzerá veľmi dobre. Je to poloprofesionál a robí fotky na úrovni lacnejších zrkadloviek. No a ceny objektívov sú podobné ako u zrkadlovkách. Takže za tú cenu (tela a základného objektívu) som ani nerozmýšľala dlho a zajtra ho budem mať u seba. Naviac robí aj celkom slušné videá, tak možno niečo skúsim natočiť. Keď sa odhodlám možno aj na blog, ale vážne sa neodvážim sľubovať :-)


(web)


Chystala som dnes recenziu, ale ako som si fotoaparát objednala, tak som si povedala, že ešte počkám, kým ho nebudem mať v ruke. I keď mám dopredu veľa vecí nafotených, neviem sa dočkať a už ho chcem vyskúšať :D Jedinou nevýhodou foťáku je, že nemá zabudovaný blesk a musí sa dokúpiť samostatne. A ešte by som si rada niekedy dokúpila objektív. Hmm aspoň viem, na čo mám šetriť :-)


(web)

Zatiaľ sa majte krásne!!


3 komentáre:

  1. také si musím koupit foťák, tento vypadá super!

    http://onceuponatimeside.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na neho som niekedy tiež pozerala, želám s ním veľa dobrých fotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)