29. augusta 2013

Nivea telové mlieko do sprchy

Nivea toto leto prišla s novinkou. Najprv som regál s mliekami obchádzala a keď som zistila, že sa mi moje telové mlieko pokazilo, už bol dôvod na kúpu nového :D Aj tak si myslím, že dôvod sa nájde vždy.
Bola som zo začiatku skeptická, vlastne som ani nič nečakala. Nakoniec som bola prekvapená :-)







Telové mlieko má klasický obal. Zoženiete ho v 2 variantách: pre normálnu a pre suchú pokožku. Ja mám pre tú normálnu. Viečko je umiestnené na spodu, ale nemusíte sa báť, že Vám produkt vytečie a zasviní kúpeľňu :-) Samotné mlieko má hustú, krémovú až jemne našľahanú konzistenciu bielej farby. Ak tieto mlieka ovoniavate priamo z obalu, neucítite tú klasickú čistú "niveovskú" vôňu, ale niečo iné. Preto mi aj trvalo, než som si vybrala, ktoré mlieko zoberiem. Krásnu vôňu pocítite až priamo na tele po sprche. Čím to je? Netuším.

Čo sa týka aplikácie, je veľmi jednoduchá. Najprv nanesiete svoj obľúbený sprchový gel, zmyjete ho a ako final sa nanáša telové mlieko a tiež sa poriadne zmyje. Tento produkt vnímam ako jednu z najpraktickejších noviniek tohto roka. Výhody vnímam hlavne z časového a pamäťového hľadiska. To znamená - mám ho vedľa sprcháča, tak naňho nezabudnem a jeho aplikácia je rýchla, nemusím ho roztierať do pokožky a čakať, kým sa vsiakne. Na jednotku!



Odporúčala som ho aj mojej mamine, ktorá sa spočiatku sťažovala, že vychádza z vane mastná. Je to troška nezvyk, ale nakoniec sme sa zhodli, že si dávala toho na seba veľa. Takže naozaj stačí troška. Po umytí ale nezabudnite dobre opláchnuť vaňu alebo sprchu, aby sa nestal úraz.



Po osušení je pokožka naozaj hydratovaná a prevoňaná. Hydratácia vydrží naozaj dosť dlho - aspoň 8 hodín, vôňa o niečo kratšie. 

Mliečko odporúčam hlavne tým dievčatám, ktoré sa zabúdajú po sprche natrieť :-)

Krásny sviatočný deň!


6 komentárov:

  1. to vypadá dobře, hlavně pro moji suchou pokožku by to mohlo dobře fungovat, určitě po nich juknu v drogérce:-)

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokiaľ máš fakt suchú pokožku mrkni po tmavomodrej verzii :-)

      Odstrániť
  2. Skúšala som vzorky týchto mliek do sprchy a mne viacej vyhovoval práve ten druhý variant. Nemám nejakú extra suchú pokožku, ale máme u nás dosť tvrdú vodu, takže to pripisujem aj tomu, že ten na normálnu pleť nestačil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne stačí ten biely.. a môže to byť kľudne aj tou vodou.. btw tvrdá voda je lepšia na pitie :-) tvrdá = viac mineralizovaná :-)

      Odstrániť
  3. čítala som už veľmi veľa recenzií na tento produkt a myslím že im konečne podľahnem a kúpim si ho tiež :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hmmm ja som minule skúšala vzorku práve tohto hydratačného mlieka a moja pokožka bola po sprche suchá ešte viac ako obvykle, tak som na ne úplne zanevrela :/ ale čítala som mnoho pozitívnych recenzií, možno som mala len nekvalitnú vzorku :P dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)