11. augusta 2013

Nedeľňajší random :-)

Hurá konečne som sa sem dostala. Mala by som si spraviť harmonogram, lebo takýmto spôsobom počas akademického roka nebudem mať čas ani na seba. Čo je nové? Mám kopec nápadov, ktoré len čakajú na realizáciu, mám  nové okuliare, na budúcu nedeľu idem na služobnú cestu (prvú v mojom živote) a tá trápna výhovorka ako nie je čas. Kiežby mal deň o 5 hodín viac, lebo občas sedím v práci 9 hodín a ešte som nemala dovolenku. Vlastne moja služobka bude akási náhrada za dovolenku. I keď nie u mora, ale aspoň pozriem kus sveta. Dúfam, že sa mi bude dariť aj naďalej... ťuk, ťuk, ťuk... 
Konečne sa ochladilo! Piatok bol už pre mňa utrpením cestovať domov z BA, keď pravdaže všetky vlaky museli mať meškanie a nakoniec som išla vlakom, ktorý bol "klimatizovaný" prievanom. 
Dnes by sme si dali dáky random, pripravím ďalšie články, niečo nafotím, založím paypal, objednám štetce a účet zaplače :D

Mňam Cheesecake.. recept na blogu :-)


Ďalšia obľúbená mňamka - Marlenka

Letné topánky - len tak pre zaujímavosť tie telové sú 34-ky :D

Letné hadričky.. aj ja sa občas rada pekne oblečiem.
Čo sa týka oblečenia mám veľmi rada jednoduché, najlepšie jednofarebné. Je pravda, že na tejto fotke sú samé viac farebné :D náhoda... ale takéto veci vždy kombinujem s jednoduchými, aby sa to nebilo a zbytočne nekričalo. 

Konečne prišlo ochladenie a s ním aj dážď :-) 

A teraz aj niečo z kozmetiky. Nedávno som písala o micelárnej vode od Blanchette B a pribudli ďalší dvaja do rodinky. Je to sprchový gél a krém na nohy. Plánujem spraviť spoločnú recenziu.


A tu sú moje najčerstvejšie novinky. Gosh BB Skin Perfecting Kit je úplná novinka z dielne Gosh Cosmetics, ktorá sa bude predávať vo Fann-kách. Dokonca neviem či sa už nepredávajú :-)


Tak si zatiaľ užívajte prijateľnejšie počasie a zbytok nedele :-)


2 komentáre:

  1. Takže vravíš, že Popoluškinu črievičku by si obula s tou veľkosťou 34, hej?:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi hej :D ono je to celkom vtipné... ale u mňa sa všetko vymyká z normy :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)