12. augusta 2013

MOTD: Neutral day or night

AHOJTE!

Tak máme tu zase pondelok, ale tento raz som si spravila menšie voľno :-) i keď je pravda, že si hovorím ako celé prázdniny driem v práci. Ale keď som doma tak zase nič nerobím. Asi je fakt lepšie na sebe makať ako nič nerobiť. To, že si leto moc neužijem ma tak netrápi. Koľkí ľudia sa majú horšie ako ja a musia mať aj dve práce, aby vôbec prežili. Treba už začať brať život zodpovedne :-)
Samozrejme tu nie som na to, aby som moralizovala. Občas je fajn sa mierne ventilovať... i keď takto veľmi stručne. 

Dnes tu máme ďalšie MOTD :-) posledné na modelke, lebo od vtedy som nemala príležitosť.Tak tu bude zase niečo na mne :-) 


Celé líčenie vzniklo použitím najmä paletky Catrice Absolute Nude, s ktorou ej možné vytvoriť aj jemné, aj výraznejšie líčenie. Ja som stavila na výraznejšie farbičky, lebo sa blížil večer :-) Aby farby pekne držali a vynikli, aplikovala som najprv bázu pod očné tiene od Avonu. Nakoniec som nakreslila jemnú predĺženú linku Miss Sporty na vrchné viečko a riasy som zvýraznila maskarou od Gosh. Pre lepší efekt som jemne zvýraznila obočie Brow Kit-om od Gosh.


Čo sa týka tváre, tak som použila Pavlínkin make-up od Gabriella Salvete, lebo ja tak tmavým make-upom nedisponujem a Pavlínka mala už docela opálenú tvár. Tvár som zafixovala púdrom od Dermacolu. Jemne som lícne kosti vykontúrovala a na jabĺčka som aplikovala lícenku Multicolor blush od Gosh. Na záver chcela modelka vyskúšať krvavý rúž, tak som jej prianie splnila :-) Rúž je od Rimmel by Kate odtieň 01.
Radosť pracovať s tak zdravou a takmer bezchybnou pleťou. A samozrejme aj s trpezlivou modelkou :-)



Sedí jej tá červená no nie :-) ?


4 komentáre:

  1. Ja krásne ďakujem za úžasný make up a celkovú vizáž Jani, bolo príjemné ti robiť modelku :) kľudne aj častejšie stačí povedať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) nie je za čo aj nabudúce veľmi rada :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)