15. augusta 2013

MOTD: Neon

AHOJTE!

Konečne som sa zmohla na niečo šialenejšie. Vlastne som to robila kvôli mojim novým okuliarom :-) Nožičky sú neónovo žlté, tak som sa rozhodla urobiť nejakú podobnú kombináciu. Keďže mám pre zmenu hrubší rámik, zistila som, že si môžem dovoliť výraznejšie oči, čo ma dosť teší :-).

:-)
Aké produkty som použila?

Tvár:
Rimmel Wake Me Up Foundation - 100 Ivory
Gosh BB Skin Perfecting Kit - Light
Dermacol Kompaktný Púder - 2
Gosh Bronzing Powder
Bourjois Little Round Pot Blush - 33 Lilas D'Or

Oči:
Alverde Jumbo Pencil - white
Fräulein 3°8
Miss Sporty Cat's Eyeliner
Gosh Growth Mascara






A konkrétne som použila tri tiene - neónovo žltý, ružový a biely. Síce ten žltý vyzerá na fotke skôr zeleno, ale vážne je to neónovo žltý tieň :-)

Pery:
Astor Lipcolor Butter - 010 Pink Lady
Essence Stay With Me - 05 I Like Cotton Candy

Obočie:
Gosh Brow Kit

Ako to dopadlo?
Na bielej ceruzke farby tieňov veľmi pekne vyniknú. Môžete použiť akúkoľvek bielu ceruzku na oči. Na celé líčenie očí mi stačil len jeden plochý štetec. Myslím, že na tak jednoduché líčenie ani návod netreba :-) Práve testujem make-up od Rimmel, ktorý sa na blogoch už dávnejšie dosť omielal. Zatiaľ spokojnosť. Ďalšou novinkou je paletka korektorov + highlighter od Goshu, ktorý som tiež použila ako na korekciu, tak na rozjasnenie.




Toto líčenie je prudko nositeľné na leto, najmä vynikne na opálenej pleti :-)






Čo Vy a neónové farby?


12 komentárov:

  1. WAW, tak toto sa mi na tebe maximálne páči, či už líčenie alebo okuliare, super!!!JE to maximálne výrazné, letné, bláznivé. V tých okuliarikoch predtým si vyzerala tak prísne, tieto mi k tebe idú oveľa viac:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi peknéééé! priam dokonalé líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super! Líčenie veľmi pekné a musím pochváliť aj okuliare, svedčia ti :) Páči sa mi, že majú tie boky také výrazné.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kráááásneee a s tými okuliarmi úplná paráda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dokopy to vyzerá úžasne!, dovolím si tvrdiť, že ťa to rozžiarilo!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podle mně to dopadlo hodně dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem holky, potešili ste ma veľmi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherné líčenie, no okuliare sa mi páčia ešte viac, su dokonalé :o) velmi ti pristanu !

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)